در سفر به ایسلند، مرتکب این اشتباهات نشوید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، اشتباهات رایج در سفر به ایسلند

دیوید کُد نویسنده کتاب ها و مطالب سفر و گردشگری بعد از سفر اخیرش به ایسلند به اشتباهاتی اشاره نمود که ممکن است مسافران به هنگام بازدید از این کشور زیبا، مرتکب شوند. در مقاله ای در خبرنامه هافینگ تون پست، به این نکته اشاره نموده که ایسلند برای گردشگران همان وجه سرزمین توریستی غرب وحشی را دارد.

در سفر به ایسلند، مرتکب این اشتباهات نشوید

کُد بیان نمود: بسیاری از فروشندگان تورهای بی کیفیت، معمولا از ناآگاهی توریستان با بالا بردن قیمت ها سود می نمایند. این تورهای کسالت آور معمولا به وسیله دانشجویانی که در تعطیلات تابستانی خود به سر می برند راهنمایی می شوند. کُد به توریستان پیشنهاد می نماید که برای سفر به ایسلند به شرکت های توریستی با سابقه و متخصص در این زمینه مراجعه نمایند. مانند شرکت توریستی Icland Travel که به مسافران خود خدمات مناسبی ارائه می دهد.

اشتباه دیگری که معمولا توریست ها در سفر خود مرتکب می شوند، انتخاب وسیله نقلیه است. بسیاری از توریستان، تور با اتوبوس را اتخاب می نمایند، هم به این علت که با گزینه های متنوعی در انتخاب نوع تور روبرو اند و هم به این علت که اغلبشان نسبت به رانندگی در کشوری دیگر، احساس راحتی نمی نمایند. از نظر دیوید کُد این انتخاب کاملا اشتباهی است و او اجاره ماشین سواری را توصیه می نماید. او بعلاوه به این موضوع اشاره می نماید که به خاطر ترس بیش از حد از گم شدن، وقتتان را با رانندگی تنها در جاده های اصلی تلف نکنید.

در ایسلند همچنان سعی شده به موضوع جاذبه های توریستی پرداخته گردد پس جاذبه های توریستی ایسلند را بشناسید چون سفر به این کشور، معمولا و تنها، به عنوان سفری ماجراجویانه و تجملاتی، شناخته شده است. وب سایتGrindTV، برای مسافرانی که در پی ماجراجویی بیشتری هستند، پیشنهاداتی در مورد جاذبه های توریستی این کشور، مناسب با بودجه توریستان ارائه نموده است ، که بر طبق آن انتخاب تور Gentle Giants برای دیدن وال ها در اولویت قرار گرفته است. تور Gentle Giants، این امکان را به شما می دهد که در کنار وال های در حال شنا با قایق نیز حرکت کنید.

بعلاوه با پیوستن به تور Extreme Iceland این امکان به شما داده می گردد که با تجهیزات لازم، از قبیل قلاب، یخ شکن و کلاه ایمنی، در منطقه ها کوهستانی و یخچال های ایسلند، به سیاحت بپردازید.

منبع: الی گشت

به "در سفر به ایسلند، مرتکب این اشتباهات نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به ایسلند، مرتکب این اشتباهات نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید