جولان کامیون ها در روز های آلوده

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، رئیس پلیس راهور پایتخت به تردد کامیون ها در روز های آلوده انتقاد کرد و گفت: جریمه 90 هزار تومانی برای تردد در روز های آلوده در مقابل دستمزد 4-3 میلیون تومانی کارساز نیست.

جولان کامیون ها در روز های آلوده

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سطح دیتا، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت، در مورد اعمال ممنوعیت تردد کامیون ها در روز های آلوده گفت: به دلیل شدت آلودگی هوا ممنوعیت تردد کامیون ها در حال اجراست و ماموران پلیس راهور به محض مشاهده کامیون ها، رانندگانشان را اعمال قانون می نمایند.

رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این پرسش فارس که در معابر شاهدیم که کامیون ها اعمال قانون شده، ولی به تردد خود ادامه می دهند و جریمه منعی برای ادامه حرکت آن ها نیست، گفت: ممنوعیت تردد کامیون فقط مشمول جریمه می گردد، نه توقیف؛ مگر اینکه تخلفات دیگری اتفاق افتاده باشد که کامیون توقیف گردد.

سردار مهماندار با اعلام این مطلب که ماموران پلیس راهور برای ممنوعیت تردد خودرو ها در مبادی ورودی شهر مستقر شده و اجازه ورود کامیون ها به شهر را نمی دهند، گفت: بعضی کامیون ها از راستا های دیگر وارد شهر می شوند؛ کامیون هایی که از مبدا مانع ورودشان به شهر شده ایم را جریمه نمی کنیم، اما بقیه کامیون ها را که در معابر باشند، طبق قانون اعمال قانون خواهیم کرد.

وی با اشاره به این مطلب که مبلغ جریمه منظورشده برای ممنوعیت تردد کامیون ها کارساز نیست، تاکید نمود: با توجه به کرایه ای که کامیون ها برای انتقال بار دریافت نموده و مبلغی در حدود 2، 3 و 4 میلیون تومان است، جریمه ای 90 هزار تومانی بازدارنده نیست؛ چراکه خیلی از پیمانکاران پرداخت مبلغ جریمه را قبول می نمایند تا کارشان انجام گردد.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: باید وزارت کشور در این زمینه بازنگری کند؛ چراکه مبلغ جریمه بازدارندگی لازم را ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جولان کامیون ها در روز های آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کامیون ها در روز های آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید