تیم فوتبال برق شیراز احیا می گردد، انتقال مالکیت و ایجاد زیرساخت

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، حیدر صفرپور در اولین جلسه هماهنگی به منظور احیا تیم برق شیراز بیان این مطلب که احیا و حفظ تیم های ورزشی با سابقه در فارس در دستور کار این اداره کل است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های هدفمندی که تیم کارشناسی ورزش و جوانان با همیاری استانداری فارس انجام داده، بتوانیم تیم برق شیراز را احیا و به جایگاه اصلی خود برسانیم.

تیم فوتبال برق شیراز احیا می گردد، انتقال مالکیت و ایجاد زیرساخت

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به مطالبات گسترده علاقمندان به ورزش خصوصاً هواداران باشگاه برق و فوتبال دوستان پس از آنالیز های کارشناسی و هماهنگی با مسئولین ارشد استان در صدد احیای تیم برق شیراز که از قطب های مؤثر فوتبال استان در گذشته بوده است بر آمدیم تا با این گام بتوانیم تیم پر آوازه ای چون برق را دوباره به عرصه فوتبال استان برگردانیم.

صفر پور اضافه نمود: از آنجا که تیم های ورزشی استان فارس هیچگاه از حمایت جدی صنعت در امر ورزش بهره نبرده اند و همواره جای خالی حضور مؤثر صنایع به طور تعیین بخش خصوصی در فوتبال و سایر ورزش های استان فارس خالی بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: این جای خالی باعث شده که طی سال ها تیم های ورزشی استان علیرغم اینکه شروع خوبی داشته اند در ادامه جهت دچار چالش های جدی شوند، این در حالی است که بعضی استان ها صنعتی به رغم اینکه تاریخ غنی در عرصه فوتبال نداشته اند به سرعت جهت پیشرفت را طی نموده و با برخورداری از پشتیبانی های اقتصادی و کیفی بخش خصوصی و صنایع موجود در استان خود، کیفیت را همراه با کمیت به مجموعه ورزش خود به ارمغان آورده و نتایج مناسبی را نیز در لیگ های مختلف برتر و سوپر لیگ در عرصه های مختلف فوتبال، فوتسال، والیبال و... کسب کردند.

او اضافه نمود: در این رهگذر استان فارس به رغم پشتوانه غنی ورزشی که داشته است نتوانسته همگام با کاروان پیشرفت ورزش کشور قدم بردارد و بدین ترتیب بعضی از رشته های ورزشی از جمله تیم پر مخاطب برق شیراز در سراشیبی سقوط قدم گذاشتند.

صفر پور خاطر نشان کرد: با آنالیز های کارشناسی و حمایت های استاندار محترم و ورزش دوست توانستیم در ابتدای سال نو اولین اقدام در مورد حمایت و پشتیبانی از تیم با اصالت و ریشه دار برق شیراز برداریم و احیا آن را با حمایت های سایر دستگاه ها در ابتدای قرن نو شروع کنیم.

تیم برق شیراز با سابقه ای هفتاد ساله در عرصه ورزش فوتبال از قدیمی ترین تیم های استان و کشور است که به علت عدم حمایت و نداشتن منابع اقتصادی برای ادامه حیات خود در ورطه فراموشی قرار گرفته بود که با توجه به مطالبات مردمی خصوصاً جوانان با حمایت مسئولین دوباره پا به عرصه ورزش فوتبال خواهد گذاشت.

انتقال مالکیت باشگاه، راه اندازی تیم های پایه، احیای مجدد زیر ساخت های قبلی باشگاه با همکاری برق منطقه ای فارس، آنالیز راهکارهای قانونی جذب حمایت های مختلف برای شروع رسمی فعالیت های باشگاه، استفاده از ظرفیت های وزارت نیرو در سطح کلان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتبال برق شیراز احیا می گردد، انتقال مالکیت و ایجاد زیرساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال برق شیراز احیا می گردد، انتقال مالکیت و ایجاد زیرساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید