تکلیف برگزاری دیدارهای پرسپولیس و پیکان فردا تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سهیل مهدی گفت: تا صبح فردا (شنبه) تکلیف 2 بازی هفته دوازدهم لیگ برتر که قرار است در تهران برگزار گردد تعیین خواهد شد.

تکلیف برگزاری دیدارهای پرسپولیس و پیکان فردا تعیین می گردد

به گزارش ، لحظاتی پیش همزمان با تشدید آلودگی آب و هوای استان تهران جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران برگزار گردید و تقی زاده عضو این کمیته خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی در تهران با محدودیت و ممنوعیت روبرو خواهد بود و این را حتما دبیرخانه کمیته اضطرار امروز به مجموعه سازمان ورزش جوانان تهران عنوان کند تا تدابیر لازم اتخاذ گردد.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون گزارش این کمیته برای سازمان لیگ ارسال نشده است، اما تابع تصمیم این کمیته هستیم و هر نظری داشته باشند در صورت ابلاغ رسمی به سازمان لیگ اجرا می کنیم.

او اضافه کرد: امکان دارد امشب بارندگی داشته باشیم و در آن صورت شاید میزان آلودگی هوا کمتر گردد. در کل تا صبح فردا (شنبه) تکلیف برگزاری ملاقات پرسپولیس- نساجی و پیکان- تراکتور معین می گردد

مهدی توضیح داد: اکنون اداره هواشناسی میزان آلودگی هوا در مرکز شهر را اعلام نموده است، اما باید گزارش منطقه آب و هوایی محل هایی که در آن بازی ها برگزار می گردد دریافت کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکلیف برگزاری دیدارهای پرسپولیس و پیکان فردا تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف برگزاری دیدارهای پرسپولیس و پیکان فردا تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید