فراوری لباسشویی ایرانی با برترین قطعات و تکنولوژی روز جهان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و اصلی ترین لوازم درون آشپزخانه است که تقریبا هر روز مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته این محصولات تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند و به صورت معمولی لباس ها را نظافت می کردند. اما این محصولات با گذر زمان پیشرفته تر شدند و از جدیدترین تکنولوژی های جهان بهره مند شدند. شرکت های فراوری کننده ایرانی نیز از این قافله عقب نماندند و محصولاتشان را با کالاهای لوکس خارجی در رقابت قرار دادند. یکی از این شرکت ها پاکشوما بود که محصولاتش را با برترین قطعات و جدیدترین تکنولوژی روز جهان روانه بازار کرد. در حال حاضر ماشین لباسشویی پاکشوما در گنجایش و مدل های مختلف روانه بازار شده است که تمامی آن ها دارای برترین کیفیت ساخت و تکنولوژی روز جهان هستند. در ادامه قصد داریم با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شویم؛ بنابراین همراه ما باشید.

فراوری لباسشویی ایرانی با برترین قطعات و تکنولوژی روز جهان

آشنایی با کمپانی پاکشوما

قطعا در محصولات پرکاربرد خانه مثل لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر و غیره اصالت و شرکت فراوری کننده نقش بسیار مهمی دارد. همه ما با کمپانی معتبر و نام آشنای پاکشوما آشنا هستیم و سالیان سال از فراوریهای این کمپانی درون خانه هایمان استفاده کردیم. شرکت فراوریی پاکشوما در سال 1354 تاسیس شد و دارای سابقه 46 ساله در این حوزه است. این کمپانی از ابتدای فعالیتش در هدف فراوری کالاهای باکیفیت خانگی گام برداشت که تا به امروز در این امر پیروز عمل نموده است.

این کمپانی در حال حاضر انواع لوازم خانگی مثل یخچال و فریزرِ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جارو برقی و کولر گازی روانه بازار خواهد نمود. تمامی محصولات این شرکت از تکنولوژی های روز برخوردار بوده و رقابت شدیدی با کالاهای لوکس خارجی دارند. ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از کالاهای باکیفیت این کمپانی بوده که فروش بسیار بالایی داشته و جزو محصولات محبوب این شرکت محسوب می گردد که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما پرفروش است؟

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، کمپانی نام آشنای پاکشوما محصولات متنوعی را در این حوزه روانه بازار نموده است که تمامی آن ها از برترین قطعات بهره مند هستند. اما شرکت پاکشوما تمرکز بیشتری بر فراوری ماشین لباسشویی داشته است که خوشبختانه در این گروه کالا بازار را در دست گرفته است. پاکشوما جهت فراوری محصول باکیفیت و جذب رضای مصرف کنندگان، از برترین قطعات در لباسشویی استفاده نموده و این کالا را به نوترین تکنولوژی های روز جهان تجهیز نموده است. به طور مثال این کمپانی از موتور قدرتمند و باکیفیت BLDC درون ماشین لباسشویی استفاده نموده که دوام بسیار بالایی داشته و صدای آن حسن آبکشی بسیار مناسب است. علاوه بر آن، فراوری این محصول با برترین جنس بدنه و دیگ سبب شده تا بدون هیچ فکر و خیالی کالاهای این کمپانی را بخرید.

اگر از جنس بدنه و قطعات گذر کنیم، تمام ماشین لباسشویی های پاکشوما شامل تکنولوژی های روز جهان مثل بخارشوی، سنسور وزن جهت کاهش مصرف آب، رده مصرف انرژی پایین، افزودن لباس حین شست وشو و غیره هستند. در کنار قابلیت های متعدد، برنامه های شست وشو مختلف مثل شست وشو سریع یا شست وشو با قابلیت اتو کشی آسان و غیره از نکات قوت محصولات این شرکت هستند.

آشنایی با نوترین لباسشویی های پاکشوما

کمپانی پاکشوما در حال حاضر نزدیک به بیش از 60 مدل ماشین لباسشویی روانه بازار نموده است که تمامی آن ها دارای به روزترین تکنولوژی های روز جهان هستند. این کمپانی علاوه بر قطعات درونی، توجه ویژه ای به طراحی ظاهری محصولاتش دارد. ماشین لباسشویی پاکشوما در حال حاضر با طراحی بسیار زیبا و تحت نظر مهندسان خلاق ایرانی روانه بازار خواهند شد. بعلاوه گفتنی است که اغلب محصولات این کمپانی دارای برد هوشمند لمسی هستند و می توان گفت هیچ چیزی از کالاهای لوکس ایرانی کمتر ندارد. این کمپانی نوترین محصولاتش را با کد 40 روانه بازار نموده و دارای لباسشویی 6 کیلویی، لباسشویی 7 کیلویی، لباسشویی 8 کیلویی و لباسشویی 9 کیلویی است. نباید فراموش کنید که محصولات نو شرکت PAKSHOMA با فناوری نو جهت کاهش آسیب به الیاف لباس روانه بازار نموده که محصولاتش را از سایر کالاهای بازار متمایز نموده است.

محصولات PAKSHOMA شامل گارانتی می شوند؟

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی به علت استفاده مکرر ممکن است دچار آسیب گردد که تعمیر یا تعویض قطعات آن هزینه بالایی خواهد داشت. به همین دلیل باید محصولاتی را در این گروه بخرید که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل نمایندگان شرکت آن را رفع خواهند کرد.

تمامی محصولات گروه فراوریی پاکشوما شامل 24 ماه گارانتی شرکت پاک سرویس هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل نمایندگان این شرکت در سراسر ایران آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان محترم هستند. علاوه بر آن این شرکت به مصرف کنندگان تضمین داده تا 10 سال خدمات پس از فروش به آن ها با حداقل هزینه ارائه دهد.

از کدام فروشگاه لباسشویی PAKSHOMA بخریم؟

ماشین لباسشویی پاکشوما به علت محبوبیت زیاد و تنوع بالا، در سراسر کشور عرضه و به فروش خواهد رسید. اما بعضی از فروشگاه ها به علت خرید مستقیم از کارخانه محصول را بدون واسطه با برترین قیمت به دستتان خواهند رساند. یکی از این فروشگاه ها افشین کالا نام دارد که تمامی محصولات پاکشوما اعم از لباسشویی، یخچال و فریزر، ظرفشویی و جارو برقی را موجود داشته و با قیمت مناسب برای مصرف کنندگان عزیز ارسال خواهد نمود. فروشگاه افشین کالا با سابقه بیش از 5 سال در حوزه لوازم خانگی فعالیت داشته و محصولات این شرکت را مستقیما از انبار نمایندگی ارسال خواهد نمود. راه های ارتباطی با افشین کالا:

آدرس فروشگاه حضوری: کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو

آدرس فروشگاه اینترنتی: afshinkala.ir

تلفن: 09357174778 - 09196017478

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با ماشین لباسشویی پاکشوما آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید این فروشگاه محصولاتش را با برترین قطعات روز جهان و با نوترین تکنولوژی های روز جهان روانه بازار نموده است. محصولات این گروه فراوریی در برترین شرایط کارخانه ای فراوری خواهند شد که دارای کیفیت ساخت بالایی هستند. قیمت لباسشویی پاکشوما با توجه به امکانات و سایر محصولات بازاربسیار مناسب بوده و جزو کالاهای پرطرفدار بازار هستند. نباید فراموش کنید که تمامی محصولات این کمپانی شامل 24 ماه گارانتی پاک سرویس هستند و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد. افشین کالا محصولات این کمپانی را با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان عزیز خواهد رساند.

منبع: فرارو

به "فراوری لباسشویی ایرانی با برترین قطعات و تکنولوژی روز جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری لباسشویی ایرانی با برترین قطعات و تکنولوژی روز جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید