تماشای هند تا چین در هتل درویشی مشهد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، 10 دقیقه پیاده روی تا بارگاه امام رضا(ع)، معماری مدرن و چشم نواز، امکانات عالی در اتاق ها و سوئیت ها، استقبال و برخورد شایسته پرسنل هتل، رستوران های متعدد و کافی شاپ های مجهز و زیبا فقط گوشه ای از جذابیت های هتل درویشی مشهد است. اگر قصد سفر به مشهد دارید اما در رزرو هتل در این شهر هنوز تصمیم نگرفته اید با سفربازی سامانه رزواسیون انواع هتل 5 و 4 ستاره همراه باشید تا با دیدی بهتر دست به انتخاب بزنید.

تماشای هند تا چین در هتل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های ایران در موقعیتی قرار گرفته است که برای رزرو هتل به وسیله جهانگرد جای شک و تردید نمی گذارد. به نظر می رسد دست اندرکاران این هتل چنان با دقت در طراحی و ارایه خدمات همه جانبه اندیشیده اند که امکان جلب رضایت هر نوع سلیقه ای و خواسته ای را در مشهد برای جهانگردان مختلف دارند.

سفربازی میخواهد در این متن به صورت اجمالی امکانات و خدمات هتل درویشی مشهد را برشمرد تا با خیالی آسوده به رزرو هتل در مشهد بپردازید، راهی مرکز دل ها شوید و اقامتی متفاوت و لوکس را تجربه کنید.

تنها هتل آتریوم شرق ایران

هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا(ع) واقع شده که منتهی به حرم مطهر است. این هتل فقط 4/1کیلومتری از بارگاه رضوی فاصله دارد این یعنی شما احتیاج به فقط 10 دقیقه پیاده روی احتیاج دارید تا به حرم برسید. بنای این هتل از بدو آغاز با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با 25 طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است؛ آتریوم به فضای بزرگ و باز میان ساختمان گفته می گردد، آتریوم یکی از بیشترین استفاده ها را در خانه های روم باستان به منظور تعبیه نور لازم و تهویه داخلی داشته است.

برگردیم به ویژگی های خاص هتل درویشی مشهد؛ از دیگر امکانات این هتل این است که ترانسفر از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام می گردد. برای بهره مندی از این خدمات کافی است شما ساعت و شماره پرواز را به هتل اعلام کنید و برای انجام هماهنگی به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه مراجعه کنید.

طراوت در مجموعه آبی هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی برای آن هایی که از قرار گرفتن در مجموعه های آبی لذت می برند نیز برنامه هیجان انگیزی تدارک دیده است. نخستین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد با بکارگیری بهترین تکنولوژی ها و اساتید فن در این هتل قرار گرفته است که به ارائه خدمات متنوع به مهمانان می پردازد؛ سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی ماساژ، انوع خدمات اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن از جمله امکانات این مجموعه آبی است که به شما طراوت و شادابی می بخشد.

نوبتی هم باشد نوبت معرفی اتاق ها و سوئیت های لوکس و متنوع این هتل است. نگران نباشید سفربازی یکی یکی به تشریح این واحدها می پردازد تا شما به راحتی دست به انتخاب و رزرو هتل درویشی مشهد بزنید.

امپریال؛ اتاقی با دکور سلطنتی و نورپردازی خاص

این هتل مجلل دارای اتاق های VIP است که امپریال یکی از آن هاست. اتاق و سوئیت امپریال با دکوری سلطنتی در طبقه 15 و 16 هتل مجلل درویشی قرار دارند. در اتاق امپریال سه نفر می توانند اقامت داشته باشند. سوئیت امپریال دارای یک خواب و یک اتاق نشیمن است. سرویس فرنگی، جکوزی و تلویزیون هوشمند از دیگر امکانات این واحدهاست. افرادی که به نورپردازی و محیطی دلنشین و آرام علاقه مند هستند در رزرو این دسته از سوئیت های هتل درویشی مشهد تردید ننمایند.

اتاق ماه عسل هتل درویشی مشهد

اما هتل درویشی مشهد برای آن هایی هم که برای گذراندن ماه عسل، مشهد را انتخاب می نمایند پیشنهاد ویژه ای دارد. اتاق کویین این هتل هم با دکوری سلطنتی مانند امپریال در طبقه 15 و 16 هتل مجلل درویشی، مختص دونفر است. کویین ها دارای امکاناتی از جمله جکوزی، سرویس فرنگی و سیستم تلویزیون هوشمند است.

امکانات لوکس و مدرن پنت هوس اسپا

سفربازی پیشنهاد می نماید نگاهی هم به اتاق های رویال هتل درویشی مشهد داشته باشید. پنت هوس اسپا، یکی از مجلل ترین اتاق های هتل مجلل درویشی است که به شما امکان لذت بردن از امکانات ویژه اسپا را هم می دهد. محیطی مجلل همراه با سونا و جکوزی و امکاناتی لوکس و مدرن همانند پرده برقی از جمله ویژگی های این اتاق هاست.

اتاق آینده از دیگر واحدهای مجلل هتل درویشی مشهد است. این اتاق های دوبلکس با معماری سبک نو و بعلاوه خدمات و امکاناتی نوین و لاکچری، اقامتی رویایی را برای شما فراهم نموده است.

اقامت به سبک رییس جمهور در هتل درویشی مشهد

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید سفر به سبک یک رئیس جمهور را تجربه کنید پیشنهاد سفربازی به شما رزرو دوبلکس پرزیدنتال هتل درویشی مشهد است. این واحدها با سبک نورپردازی ویژه و بعلاوه امکاناتی لوکس، لذت اقامت شما را چندین برابر می نمایند.

دوبلکس مصر جزو اتاق های ملل هتل درویشی مشهد است که شما می توانید آن را برای اقامت خود در مشهد انتخاب کنید. این دوبلکس با معماری برگرفته شده از مصر باستان شامل 2 اتاق یکی مجهز به یک تخت دو نفره و دیگری دو تخت تک نفره است.

دوبلکس ایران اسلام نیز با سبک خاص تلفیق هنر کهن ایران و نقش و نگار اسلامی از دیگر گزینه های هتل درویشی برای اقامتی متفاوت در مشهد است.

پنت هوسی با معماری رم باستان

پیشنهاد بعدی سفربازی به شما پنت هوس رم در هتل درویشی است. شما با رزرو این پنت هوس از امکانات و خدمات لوکس در محیطی الهام گرفته از رم باستان بهره مند خواهید شد.

دوبلکس ایران باستان نیز برگرفته از معماری باستانی ایرانی است که با اقامت در آن خدمات لوکسی به شما ارایه می گردد و لذت سفر شما به مشهد را چندین برابر می نماید.

هتل درویشی مشهد به آن هایی که با تماشای معماری هندی کیفور می شوند هم از قبل فکر نموده است چراکه دوبلکس هند این هتل ویژه این مسافران است. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هوشمند فقط بخشی از خدمات لاکچری این دوبلکس هاست.

دوبلکس عرب با طراحی داخلی و معماری به سبک فرهنگ عرب می توانند شما و مهمانان ملل مختلف را میزبانی کند.

تنوع اتاق های ملل هتل درویشی مشهد زیاد است. دوبلکس چین با الهام از معماری این کشور ساخته شده و با یک انرژی مثبت در اجرای و پیاده سازی طرح، محیطی آرام و لذت بخش را مهیا نموده است.

اتاق های فصل هتل درویشی؛ ساعاتی در خلوت و آرامش

اما این هتل اتاق هایی هم به نام فصل دارد که شامل اتاق های دوتخته، سه تخته و چهار تخته است. سفربازی به شما اطمینان می دهد با رزرو این اتاق ها ساعاتی در خلوت و آرامش را در فضایی دلپذیر سپری کنید.

اگر تجربه سفر به مشهد را در گذشته داشتید احتمالا می دانید این شهر، شهر غذا هم هست. شما با اقامت در هتل مجلل درویشی مشهد می توانید در رستوران های مختلف این هتل وعده های لذیذ ایرانی، فست فودها و غذاهای آسیایی و بین المللی را مزه مزه کنید. در چایخانه سنتی هتل هم می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. سالن بیلیارد، مرکز خرید هتل، سالن کنفرانس و همایش و سالن بدنسازی هم از دیگر امکانات باکیفیت هتل مجلل درویشی مشهد هستند.

خدمات هتل پنج ستاره درویشی مشهد بی شمار است که سفربازی به طور اجمالی به معرفی آن پرداخته است. شک نداریم که با رزرو این هتل در مشهد، روز و شب هایی رویایی و خاص را در دفتر زندگی تان ثبت خواهید کرد.

منبع: همگردی

به "تماشای هند تا چین در هتل درویشی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشای هند تا چین در هتل درویشی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید