تشکل های دانشجویی صنعتی شاهرود در دیدار با رییس دانشگاه به بیان مسائل صنفی پرداختند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، شورای صنفی دانشجویان و تشکل های دانشجویی در جلسات جداگانه ای با رییس دانشگاه پیشنهادات، نظرات و دغدغه های دانشجویان را در خصوص مسایل و مسائل صنفی، رفاهی و تشکل های دانشجویی، مطرح کردند.

تشکل های دانشجویی صنعتی شاهرود در دیدار با رییس دانشگاه به بیان مسائل صنفی پرداختند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ سطح دیتا، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید شورای صنفی دانشجویان و تشکل های دانشجویی در جلسات جداگانه ای با رییس دانشگاه پیشنهادات، نظرات و دغدغه های دانشجویان را در خصوص مسایل و مسائل صنفی، رفاهی و تشکل های دانشجویی، بیان نمودند.

در این نشست ها رییس دانشگاه با تشریح وضعیت دانشگاه و تنگنا های مالی و تشریح مسائل و مسائل در تامین هزینه ها در سال جاری دانشگاه، اضافه نمود: دانشجویان به عنوان عنصری فعال و پویا در قالب شورا ها و تشکل های دانشجویی به عنوان بازوان مشورتی در کنار سایر دانشگاهیان مسائل و مسائل را بررسی و به مسئولین دانشگاه انتقال و برای رفع آن ها به مجموعه دانشگاه کمک نمایند.

در این نشست ها مسایل اصلی دانشجویان؛ خوابگاه، ناهار دانشجویان برای روز های پنجشنبه و پرداخت شهریه برای سنوات تحصیلی بیش از سقف مجاز بوده است. رئیس دانشگاه در خصوص درخواست های دانشجویی، ضمن تقدیر و تشکر از شورای صنفی به واسطه دریافت نقطه نظرات و درخواست های دانشجویان گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در سال تحصیلی جدید توانستیم به تعهد خود عمل نماییم و به کلیه متقاضیان خوابگاه دانشجویی پاسخ مثبت دهیم.

فاتح در خصوص طرح یکی از دغدغه های شورای صنفی در نشست اخیر پیرامون طبخ و توزیع ناهار یارانه ای در پنجشنبه های هر هفته، توضیح داد: در سال 1398 علیرغم مسائل فراوان و پیش روی دانشگاه و افزایش 70 درصدی قرارداد طبخ و توزیع غذای دانشجویی، با وجود اینکه دانشگاه ملزم به توزیع ناهار یارانه ای در خارج از تقویم آموزشی نیست، ولی مقرر شد با صرفه جویی که در سایر بخش ها انجام خواهد شد نسبت به تأمین اعتبار لازم اقدام و ناهار یارانه ای در پنجشنبه های هر هفته طبخ و توزیع شود.

وی در ادامه به سقف بهره مندی دانشجویان از آموزش رایگان اشاره کرد و اضافه نمود: این موضوع از مصوبات هیأت امنا؛ به عنوان رکن اصلی تصمیم گیری دانشگاه بوده و دانشگاه ملزم به اجرای مصوبات هیات امنا می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکل های دانشجویی صنعتی شاهرود در دیدار با رییس دانشگاه به بیان مسائل صنفی پرداختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل های دانشجویی صنعتی شاهرود در دیدار با رییس دانشگاه به بیان مسائل صنفی پرداختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید