تست هوش ، اگر باهوش باشید پاسخ را پیدا می کنید ، به جای علامت سوال چه عددی قرار می دهید؟ ؛ سوال مرکز معتبر و بین المللی سنجش هوش

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، پاسخ به تست های متنوع هوش یکی از تفریح هایی است که می توانید در کنار اعضای خانواده و با سنین مختلف داشته باشید. این تست اما از یک مرکز معتبر سنجش هوش گرفته شده است. پاسخ شما به آن چیست؟

تست هوش ، اگر باهوش باشید پاسخ را پیدا می کنید ، به جای علامت سوال چه عددی قرار می دهید؟ ؛ سوال مرکز معتبر و بین المللی سنجش هوش

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، منسا یک انجمن بین المللی تیزهوشان با گروه های متعدد ملی و منطقه ای در سراسر دنیا است که اقدام به گردآوری افراد دارای بهره هوشی بالا می نماید و برنامه هایی سازماندهی شده برای آنها تدارک می بیند تا هوش اعضا به برترین شکل استفاده گردد.

این یکی از سوالات منسا است؛ این سوال در واقع از شما می خواهد که برای رسیدن به پاسخ، کمی ریاضیات بدانید و البته سریع باشید. تست زیر یک استدلال ریاضی لازم دارد تا توانایی شما را در شناسایی الگوها و حل مسائل با داده های کم ارزیابی کند.

سوال اصلی این است که چه عددی باید جایگزین علامت سوال گردد؟

به جای علامت سوال چه عددی قرار می دهید؟

  • تست هوش | جواب این سوال از آنچه فکر می کنید خلاقانه تر است

پاسخ این تست هوش در ادامه آمده است:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در نگاه اول ساده و آشکار نیست؛ اما کلید پاسخ به این سوال در ضرب اعداد در دو ستون اول برای بدست آوردن اعداد 2 رقم تشکیل دهنده ستون سوم و چهارم است.

3 در 6 می گردد 18 و 5 در 6 می گردد 30 و 2 در 7 می گردد 14. بنابراین پاسخ عدد صفر است زیرا 5 در 4 می گردد 20.

  • تست هوش | 99 درصد افراد نمی توانند به این سوال پاسخ دهند | همراه با جواب
منبع: همشهری آنلاین

به "تست هوش ، اگر باهوش باشید پاسخ را پیدا می کنید ، به جای علامت سوال چه عددی قرار می دهید؟ ؛ سوال مرکز معتبر و بین المللی سنجش هوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست هوش ، اگر باهوش باشید پاسخ را پیدا می کنید ، به جای علامت سوال چه عددی قرار می دهید؟ ؛ سوال مرکز معتبر و بین المللی سنجش هوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید