تاریخ عرضه وارزون موبایل مشخص شد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مجموعه کال آو دیوتی (Call of Duty) را می توان یکی از محبوب ترین مجموعه های بازی در سبک شوتر دانست. حدود 6 سال پیش بود که این مجموعه تصمیم گرفت وارد پلتفرم موبایل شده و بازی کال آو دیوتی موبایل عرضه شد. حال نوبت به بازی بعدی این مجموعه روی پلتفرم موبایل رسیده و تاریخ عرضه بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل اعلام شد.

تاریخ عرضه وارزون موبایل مشخص شد؛ تریلر نو آن را ببینید

بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل در سبک بتل رویال و اول شخص شوتر بوده که در بهار سال جاری عرضه خواهد شد. این بازی برای هر دو پلتفرم آی او اس (iOS) و اندروید (Android) عرضه شده و هواداران می توانند به راحتی آن را دانلود نمایند. نکته اینجاست که این بازی برای حدود 1 سال است که در بعضی کشورها وجود دارد ولی از بهار سال آینده به طور رسمی در اختیار همه افراد قرار خواهد گرفت.

بازی وارزون موبایل در اواخر سال 2022 میلادی برای کشور استرالیا عرضه شد. پس از آن این بازی در منطقه ها دیگر نیز دردسترس قرار گرفته و قرار شد پاییز سال جاری عرضه گردد. سپس برنامه های شرکت تغییر نموده و عرضه این بازی با تأخیر روبرو شد و اعلام شد که بازی وارزون موبایل در بهار سال آینده در دسترس قرار می گیرد.

بازی وارزون موبایل در تاریخ 2 فروردین سال 1403 (21 مارچ) عرضه خواهد شد. حال با توجه به اینکه تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام شده، شرکت سازنده نیز اطلاعات بیشتری از آن منتشر نموده است. اول اینکه این بازی دارای دو نقشه است. نقشه اول به نام وردانسک (Verdansk) که توانایی پشتیبانی از 120 بازیکن را دارد. مورد دوم جزیره تولد دوباره (Rebirth Island) بوده که برای بازی های 48 نفره با قوانین گولاگ (Gulag) ساخته شده است.

در کنار حالت بتل رویال، بازی وارزون موبایل حالت های دیگر آنلاین را نیز به کاربران ارائه می دهد. در نتیجه اگر شما به سبک بتل رویال علاقه ندارید هم همچنان می توانید این بازی را تجربه نموده و لذت ببرید. از حالت های دیگر موجود در این بازی می توان به تیم دثمچ (Team Deathmatch و محموله (Shipment) اشاره نمود.

نکته جالب اینجاست که بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل به طور کامل از کنترلر پشتیبانی می نماید. همینطور اینکه طبق چیزی که شرکت سازنده گفته، کاربارن آزادی عمل بسیار زیادی در این بازی داشته و می توانند تغییرات گسترده ای در تنظیمات گرافیکی یا کنترل های بازی ایجاد نمایند. حتی شرکت اکتیویژن در این بازی بخش چت و دوستان را نیز قرار داده است تا ارتباط با کاربران دیگر راحت تر بگردد.

نکته بسیار جالب اینجاست که بتل پس بازی وارزون موبایل با عناوین دیگر کال آو دیوتی مشابه است. در نتیجه اگر شما چیزی را در این بازی بدست بیاورید، می توانید آن را روی یک بازی دیگر هم داشته باشید. این ارتباط میان کنسول ها و بازی ها باعث شده تا افراد زیادی دوباره به سمت مجموعه کال آو دیوتی جذب بشوند.

آماری که اکتیویژن در خصوص این بازی منتشر نموده است هم جالب است. طبق چیزی که اکتیویژن گفته، این بازی بیش از 50 میلیون نسخه پیش خرید داشته است و با توجه به اینکه به زودی عرضه خواهد شد، شرکت سازنده باید تمام کوشش را بکند تا هواداران را ناراحت نکند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه وارزون موبایل مشخص شد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه وارزون موبایل مشخص شد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید