ال جی، اپل را به دردسر انداخت!

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، دیجیاتو نوشت: به نظر می رسد نمایشگرهای تولیدشده به وسیله ال جی مشکلاتی دارند که می تواند عرضه اولیه آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس را بسیار محدود کند.

ال جی، اپل را به دردسر انداخت!

طبق گزارشی نو، موجودی آیفون 15 پرو و به ویژه آیفون 15 پرو مکس در زمان عرضه اولیه در ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه) احتمالاً بسیار محدود خواهد بود. به نظر می رسد این موضوع به خاطر مسائل فراوری نمایشگر به وسیله ال جی دیسپلی باشد.

طبق این گزارش، مسائل نمایشگرها به فرایند نو فراوری آن ها مربوط می گردد؛ فرایندی که میزان حاشیه های اطراف آن را به طور چشمگیری کاهش می دهد. به نظر می رسد این همان مسئله ای باشد که اپل در گذشته برای بعضی مدل های اپل واچ با آن روبرو شده بود.

مشکل نمایشگر، عرضه اولیه آیفون 15 پرو و پرو مکس را محدود می نماید

طبق گزارش اخیر، نمایشگر فراوریی ال جی برای آیفون 15 پرو و به ویژه مدل پرو مکس، در تست های قابلیت اطمینان شکست خورده است. در آزمایش ها، نمایشگر فراوریی به پوسته فلزی چسبیده و ذوب شده. درحال حاضر اپل مشغول بهبود طراحی نمایشگرهای فراوریی ال جی است تا تست ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

همین مسائل در فراوری نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران قیمت اپل می گردد. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار سخت خواهد بود.

گزارش دیگری به این موضوع اشاره نموده بود که اپل احتمالاً عرضه این دو مدل را به تعویق می اندازد، اما گزارش اخیر چنین موضوعی را رد می نماید و می گوید اپل به جای چنین کاری، عرضه اولیه محدود را انتخاب نموده است.

باید منتظر ماند و دید این رویکرد می تواند تأثیری روی فروش کلی گوشی های آینده اپل داشته باشد یا خیر. شاید کوپرتینویی ها با این استراتژی بتوانند فروش مدل های استاندارد و پلاس آیفون 15 را افزایش دهند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ال جی، اپل را به دردسر انداخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی، اپل را به دردسر انداخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید