اسکورسیزی نیویورک را به لس آنجلس برد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، رابرت دنیرو، آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی نیویورک را برای اولین نمایش ایرلندی به لس آنجلس بردند.

اسکورسیزی نیویورک را به لس آنجلس برد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سطح دیتا به نقل از ورایتی، برای اولین نمایش ایرلندی در لس آنجلس نت فلیکس فرش سیاهی در برابر چاینیز تیاتر هالیوود پهن کرد و همه یادگار های آن روزگار خیابان های نیویورک - از ماشین های قدیمی تا ویترین مغازه ها - را مهیا کرد تا بازیگران درجه یک فیلم در برابر آن ها بایستند و با هواداران عکس بگیرند.

این فیلم 160 میلیون دلاری با بازی رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شده است.

برای هواداران فیلم حضور این چهره ها در کنار یکدیگر لحظه بزرگی بود. هر چند دنیرو گفت: برای او به شخصه آنچه اهمیت زیادی داشت این بود که قادر شدند تا این فیلم را بسازند. وی گفت: ما توانستیم کاری را که می خواستیم بکنیم، بکنیم. این خیلی خاص بود ... این شگفت انگیز است.

ایرلندی داستان مافیای ایتالیایی در نیویورک نیمه قرن بیستم را روایت می نماید و در فیلم از تکنولوژی خاصی استفاده شده تا بازیگران را جوان کند تا نقش خود را در جوانی ایفا نمایند و به سن امروزی خود برسند.

دنیرو که از تهیه نمایندگان این پروژه هم بود، گفت: نت فلیکس عالی بود. آن ها همه پولی را که لازم داشتیم تا این پروژه را بسازیم در اختیار ما گذاشتند و همه جور حمایت کردند.

رابرت دنیرو در تبادل نظر با هالیوود ریپورتر هم تاکید نمود وقتی اولین بار نسخه جوان شده خودش را دید فکر کرد: هی خیلی خوب است. خیلی خرسند شدم و به شوخی گفتم حالا می توانم 30 سال دیگر هم فیلم بازی کنم.

این فیلم قرار است از یکم نوامبر به مدت 4 هفته در شمار محدودی از سینما ها اکران گردد و بعد از 27 نوامبر به صورت آنلاین در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکورسیزی نیویورک را به لس آنجلس برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورسیزی نیویورک را به لس آنجلس برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید