نام مسی را بیاورید تا امباپه از رونالدو دفاع کند!

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عبدو دیالو، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، از علاقه بیش از حد کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.

نام مسی را بیاورید تا امباپه از رونالدو دفاع کند!

به گزارش ورزش سه، تصاویر منتشر شده از کودکی کیلیان امباپه و صحبت های او در سال های اخیر نشانگر علاقه او به رونالدو و دوران حرفه ای پر افتخار این بازیکن است.

دیالو که تابستان سال جاری به صورت قرضی به لایپزیش منتقل شد، پیش از این سه سال را در پی اس جی در کنار امباپه سپری کرد و به خوبی با علایق این بازیکن آشنا است.

این مدافع معتقد است که رونالدو نقش بسیار مهمی در زندگی این بازیکن فرانسوی دارد و او می تواند حداقل یک ساعت متوالی درباره درخشش این ستاره پرتغالی صحبت کند.

دیالو در تبادل نظر با دیلی میل گفت: کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد نمود. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.

این ستاره پی اس جی حالا باید در روز یکشنبه و در جریان فینال جام جهانی 2022 قطر به مصاف مسی برود و امیدوار است که مانع از فتح جام قهرمانی به وسیله این بازیکن گردد تا بتواند برای دومین بار متوالی عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند و پس از سال ها رکوردی دست نیافتنی را بار دیگر به ثبت برساند.

منبع: فرارو

به "نام مسی را بیاورید تا امباپه از رونالدو دفاع کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام مسی را بیاورید تا امباپه از رونالدو دفاع کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید