اسامی برندگان خودروهای قرعه کشی سایپا

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مراسم قرعه کشی 6 محصول سایپا شامل سایپا 151، تیبا، تیبا2، ساینا، کوییک R وکوییک R تریم قرمز با حضور نهاد های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

اسامی برندگان خودروهای قرعه کشی سایپا

جهت مشاهده نتایج قرعه کشی منتخبیبن اصلی پیش فروش یکساله 3، کد رهگیری خود را اینجا وارد نمایید.

در طرح پیش فروش سایپا 228 هزار و 487 نفر شرکت کردند که 228 هزار و 477 نفر واجد شرایط شناخته شدند و تنها 10 نفر شرایط لازم برای ثبت نام خودرو را نداشتند.

ظرفیت گروه خودروسازی سایپا برای 14 هزار و 500 نفر است، در این میان برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو اجحاف نشود و توزیع خودرو ها بر اساس قرعه کشی باشد، 14 هزار و 500 نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

اسامی منتخب طرح پیش فروش یک ساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد های نظارتی حدود ساعت 12 ظهر امروز در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد، البته گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبان طرح پیش فروش، پیامک ارسال می کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منتخبان فرصت دارند که تا 72 ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت علی الحساب براساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

ساینا دنده ای با مبلغ پیش پرداخت 381 میلیون ریال، تیبا 2 با مبلغ پیش پرداخت 389 میلیون ریال، تیبا صندوقدار با مبلغ پیش پرداخت 356 میلیون ریال، سایپا 151 با مبلغ پیش پرداخت 327 میلیون و 500 هزار ریال و کوییک R با مبلغ 507 میلیون ریال در این طرح پیش فروش شده اند.

منبع: فرارو

به "اسامی برندگان خودروهای قرعه کشی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برندگان خودروهای قرعه کشی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید