ارزآوری 10 میلیون یورویی تولیدکننده نمونه سمنان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، واحد تولیدی فعال و صادرکننده نمونه سمنان، سال گذشته به اندازه 10 میلیون یورو برای کشور ارزآوری داشت.

ارزآوری 10 میلیون یورویی تولیدکننده نمونه سمنان

مدیرعامل شرکت فروسیلیس سمنان یک تور رسانه ای به وبلاگ سطح دیتا گفت: این واحد تولیدی از تولیدکنندگان ارزآور برای کشور محسوب می شود و 10 میلیون یورو صادرات سال گذشته به طور کامل به سامانه نیما کشور وارد شد و این واحد 100 درصد تعهد خود را در این زمینه محقق کرد.

محمدعلی کیپور با اشاره به فعالیت 300 نفر در این واحد تولیدی، اضافه نمود: شرکت فروسیلیس ایران سالانه 25 هزارتن فروآلیاژ تولید می کند که ماده اولیه صنایع فولاد کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به شناوربودن 60 درصد سهام این واحد تولیدی، خدمت ملی و کمک به توسعه کشور را از اهداف متعالی آن بیان نمود.

وی با اشاره به اینکه 25 تا 30 درصد تولیدات اصلی و 100 درصد ضایعات جانبی یا ضایعات فروسیلیس سمنان صادر می شود، ابراز داشت: کشور های اروپایی مانند فرانسه، و ترکیه، ارمنستان، و آذربایجان، مقصد صادراتی این واحد تولیدی هستند.

مدیرعامل شرکت فروسیلیس سمنان با اشاره به برداشتی نادرست در افکار عمومی شهروندان این شهر مبنی بر آلایندگی این واحد تولیدی، تاکید کرد: این مجموعه همواره همکاری نزدیکی با اداره کل حفاظت محیط زیست داشته است و برنامه های کنترل آلایندگی از 10 سال گذشته به طور مداوم اجرایی شد.

کیپور ادامه داد: طبق ارزیابی دانشگاه تهران از آلایندگی واحد فروسیلیس ایران در سمنان، نقش این واحد در آلایندگی شهر سمنان کمتر از یک درصد برآورد شد.

وی با اشاره به فعال بودن 2 توربین بخش غبارگیر گفت: 1920 کیسه فیلتر در پشت این توربین ها کار غبارگیری را انجام می دهند و در صورت هر گونه اشکال یا پارگی کیسه ها، جهت آن مسدود و کیسه تعویض می شود.

وبلاگ سطح دیتا سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارزآوری 10 میلیون یورویی تولیدکننده نمونه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزآوری 10 میلیون یورویی تولیدکننده نمونه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید