اتهامات جدید به معاون پیشین استقلال در دفاع از مالک تراکتور

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، بهداد بیات در گفتگو با رادیو ورزش اظهار کرد: ابتدا جواب تهمت های آقای خطیر را می دهم. بنده به واسطه تسلط به زبان انگلیسی و قوانین بین المللی، حدود هشت سال قبل روی یکسری قراردادها مشاوره داده ام و تجربیات زیادی در این زمینه کسب کرده ام و چهار پنج سالی هم در فوتبال نبودم؛ همچنین سابقه مدیریت در تیم استقلال خوزستان را هم در کارنامه دارم.

اتهامات جدید به معاون پیشین استقلال در دفاع از مالک تراکتور

وی افزود: متأسفانه خائن کسی است که به اسم مدیر، معلوم نیست که از کجا آمده و معاون یک باشگاه شده است، ایشان هر چیزی که دلشان خواستند، گفتند و اکنون نوبت من است. ایشان به عنوان مدیر و معاون به باشگاه استقلال آمد، شما در لباس مدیریت در باشگاه استقلال دلالی کردید. من با افتخار گفتم که مشاور قرارداد بودم و اصلا بحث دلالی در کار نبود، ولی ایشان به عنوان مدیر و معاون باشگاهی که پولش از بیت المال می آید، دلالی کردند. نهادهای نظارتی به موضوع ورود کردند و بازهم ورود خواهند کرد. ایشان سر پرونده آقای شفر چهار هفته مانده به سرانجام لیگ، برای اینکه زد و بند دلالی کردند، این مر بی را اخراج کردند و در این پرونده، استقلال محکوم شد.

بیات ادامه داد: پرونده ایسما باز است، شما از گادوین منشا بپرسید که چه بلایی سرش آوردند، چه کارهایی کردند که قرارداد استراماچو نی دو برابر شود. آقای معاون باشگاه که می گویید مدیر هستید، شما چه مدیری بودید که زنگ زدید به آقای زنوزی و گفتید دویس مانجا را به تراکتور می آورید. آقای زنوزی با این مر بی صحبت و 300 هزار دلار توافق کرده بود که گفتید آقای زنوزی من واسطه گری این مربی را انجام دهم و سپس با مر بی صحبت کردید و گفتید من برای شما 600 هزار دلار قرارداد می بندم.

بیات تأکید کرد: با کلمات بازی نکنید، شما با اسم مدیر آمدید و دلالی می کنید، ولی من مثل شما نیستم و شهامت دارم و می گویم هفت سال قبل، مشاور قرارداد بودم و هیچ زمانی دلال یا ایجنت نبودم. شما با عالم و آدم درگیر هستید، شما علیه آقای مجیدی، علیه آقای غفوری، علیه آقای مدیری و ... هستید.. شما یک سال هست که آمده اید . آقای کی روش شما را به خاطر زد و بندهایتان از فدراسیون به بیرون پرت کرد. شما از باشگاه استقلال دلالی کردید. شما در اندازهای نیستید که آقای زنوزی روی خط با شما حرف بزند، شما قدت به ایشان نمی رسد و یک آدم حقیر و کوچک هستید.

مسئول پرونده های بازیکنان خارجی تراکتور و ماشین سازی خاطرنشان کرد: من واقعیتها را می گویم. گزینه مدنظر آقای زنوزی بود که آقای دویس مانجا و آمادگی دارم که از من شکایت کنند. آقای خطیر با شماره هایی از سوئیس با این مربی تماس گرفته و گفت که باید از کانال من به تراکتور بیایید. این مربی هم این تماسها را از واتس آپ تأیید کرد. آقای خطیر با این مر بی تماس گرفته و گفت که اینها خیلی پولدار هستند و با این رقم نرو، من 300 هزار دلار بیشتر قرارداد میبندم که 150 هزار دلار برای من و 150 هزار دلار بیشتر گیر شما می آید. این مر بی جزو چهار گزینه ما بود. وقتی آقای زنوزی خبرنگار وابسته به ایشان و نیکولای اسکیرا جواب رد به ایشان داد، ایشان بلافاصله در توئیت آقای یک سایت ایرانی که تمام اخبار آقای خطیر را منتشر می کند، اسم این مر بی را رسانه ای کردند.

بیات خاطرنشان کرد: آقای خطیر شما در باتلاق افتاده ای و با اسم بردن از دلال و ایجنت فرافکنی می کنید. آدم شرافت داشته باشد می گوید فلان کار را کردم و غیرقانو نی هم نبود و در لباس مدیریت در باشگاه استقلال دلالی نکرده و ازفلان و فلان پول نمی گیرد.

وی تأکید کرد: شما از روز یکشنبه یارگیری را شروع کردید و به آقای نصیرزاده زنگ زدید که روی خط بیا، فلان کار را کنیم، چرا نیامدی، چرا من را تنها گذاشتی؟ در یک سایت که منتسب به شماست، به کار کردن شروع کردید. شما در حد و اندازه و قوارهای نیستید که آقای زنوزی جواب شما را بدهد شما

آدمی هستید. در لباس مدیریت دلالی می کنید و این آدمها از دید من، شرف ندارند، شرف کسی ندارد که توهین می کند و شما از دیروز توهین می کنید، شما حرفی برای گفتن ندارید و آدم حقیر و کوچکی هستید که از همه جا بیرونتان کردند و همه علیه شما مصاحبه کردند. دو ماه پیش ایشان سه ساعت

پشت دفتر آقای زنوزی نشستند که برای معرفی انتخابات، یک امضاء بگیرند. شما خیلی کوچک هستید. برو شکایت کن. چرا می خواهی با بزرگان در بیوفتی که معروف شوی؟ چرا دوست داری مصاحبه کنی؟ چرا میخواهی به تیم های پولدار کمک کنی؟ برو به ملوان کمک کن که تیم ریشه دار است و مشکل

مالی دارد. فقط دنبال پول و شهرت هستی.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتهامات جدید به معاون پیشین استقلال در دفاع از مالک تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات جدید به معاون پیشین استقلال در دفاع از مالک تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید