آموزش تصویری بافت مو با روبان رنگی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در این روش از بافت مو، پس از اینکه مو به صورت دم اسبی بسته شد، عمل بافت به همراه روبان انجام شده و در خاتمه روبان رنگی در میان موی بافته شده قرار میگیرد

آموزش تصویری بافت مو با روبان رنگی

یکی از روش های زیبای بافت مو، بافت مو با روبان است. روبان ها رنگ های متنوعی دارند و در لابه لای موها جلوه زیبایی ایجاد می نمایند.

مراحل بافت مو با روبان:

1.ابتدا موها را به شکل دم اسبی در پشت سر ببندید.

2.یک روبان به رنگ دلخواه خود انتخاب کنید و آن را در میان کشموی خود محکم کنید. توجه کنید که بلندی روبان از قد موها بیشتر باشد.

3.یک قسمت از موها را از زیر دم اسبی جدا کنید.

4.قسمت جدا شده را به شکل بافت سه تایی ساده تا خاتمه بافتکنید.

5.همان گونه که در تصویر می بینید باید رشته بافته شده مو رادور محل کش مو بپیچانید تا آن را کاملا با رشته بافته شده پنهان کنید.

6.در این مرحله باید دو قسمت دیگر را مطابق شکل از روی دماسبی جدا کنید. قسمت های جدید را نیز تا جایی که امکان دارد بافت سه تایی سادهبزنید و خاتمهی آن ها را با کش های پلاستیکی کوچک ببندید.

7.برای ادامه کار باید مو ها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنیدبه صورتی که هر قسمت شامل یکی از بافت های موجود نیز باشد. روبان را هم در وسط ایندو دسته مو قرار دهید. حالا می توانید با این سه رشته مو (یعنی رشته موی سمت راست بههمراه یک عدد بافت - روبان - رشته موی سمت چپ به همراه یک عدد بافت) موها را به شکل سه تایی ساده بافت کنید. روباندر اینجا نقش یک رشته مو را ایفا می نماید.

8.خاتمهی موها را با یک کش پلاستیکی محکم ببندید. می توانیداز اضافه روبان برای مخفی کردن کش خاتمهی بافت بهره ببرید. هم می توانید آن راساده دور کش ببندید و اضافه آن را با قیچی ببرید و هم می توانید یک پاپیون با آندرست کنید. توجه داشته باشید که حتی می توانید از چند رنگ روبان برای این بافتبهره ببرید. این دیگر بسته به سلیقه شماست.

9.بافت مو با ربان تمام شده است و امیدواریم از آن لذت بردهباشید.

گروه آرایش و زیبایی وبلاگ سطح دیتا

منبع: setare.com

به "آموزش تصویری بافت مو با روبان رنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تصویری بافت مو با روبان رنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید