شروع تست رایگان کرونا از همه ساکنان شهر لس آنجلس آمریکا

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، فرماندار کالیفرنیا بر خلاف ترامپ معتقد است این ایالت هفته ها با ایجاد شرایط لازم برای بازگشایی مجدد کسب و کارها فاصله دارد.

شروع تست رایگان کرونا از همه ساکنان شهر لس آنجلس آمریکا

شهر لس آنجلس به عنوان عظیم ترین شهر در ایالت کالیفرنیا آمریکا از چهارشنبه شب طرح انجام تست رایگان از تمامی شهروندان داوطلب انجام تست را شروع نموده است.

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از سی ان ان، شهردار لس آنجلس با اعلام این خبر گفت از امشب (10 اردیبهشت 99) انجام تست رایگان در 34 مرکز در این شهر در دسترس شهروندان خواهد بود.

بنا به گفته اریک گارسِتی شهردار لس آنجلس، این تست در داخل خودروی شهروندان انجام می گردد و جواب آن ظرف مدت 24 تا 48 ساعت به شهروندان اعلام می گردد.

انجام تست کرونا در شهر لس آنجلس/ لس آنجلس تایمز

بنا به گفته شهردار لس آنجلس تا به امروز از 180 هزار نفر در این شهر تست کرونا گرفته شده و ظرفیت انجام تست در 34 مرکز این شهر روزانه 18 هزار مورد است.

لس آنجلس نخستین شهر در ایالات متحده آمریکاست که انجام تست رایگان و بدون محدودیت را به شهروندان خود ارایه نموده است.

اغلب ایالت های آمریکا در برابر خواست دولت فدرال برای بازگشایی هر چه سریع تر کسب و کارها مقاومت می نمایند و تاکید دارند مادامی که منحنی شیوع ویروس کرونا در ایالت ها به مرحله ای صاف و باثبات نرسیده، بازگشایی زودهنگام، تمامی دستاوردهای قرنطنیه چند هفته ای را به باد خواهد داد.

ترامپ اصرار زیادی دارد تا شرایط آمریکا را از نظر شیوع کرونا بهتر از گذشته نشان دهد و بر بازگشایی دوباره کسب و کارها تاکید دارد.

این خواسته در حالی است که فرماندار بسیاری از ایالت ها از جمله ایالت کلیدی کالیفرنیا که عظیم ترین ایالت آمریکاست، روز سه شنبه در اظهاراتی گفت که این ایالت آماده بازگشایی نیست.

به گفته فرماندار کالیفرنیا، با وجودی که این ایالت در حال برنامه ریزی برای مرحله اول بازگشایی کسب و کارهاست، اما هنوز در فاز 1 مقابله با ویروس کروناست و شهروندان باید همچنان در خانه بمانند و کسب و کارهای غیر حیاتی به صورت دورکاری انجام شوند تا شیب شیوع منحنی کرونا در این ایالت آرام گرفته و به سمت صاف و پایین بیاید.

او گفت: ایالت کالیفرنیا هنوز هفته ها با بازگشایی مشاغل خرده فروشی و مدارس فاصله دارد.

-

منبع: عصر ایران

به "شروع تست رایگان کرونا از همه ساکنان شهر لس آنجلس آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تست رایگان کرونا از همه ساکنان شهر لس آنجلس آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید