5 رنگ متفاوت و مجذوب کننده که در تابستان 2021 ترند شده اند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، فصل تابستان از راه رسیده و کمد لباس های همه خانه ها در حال تغییر و تحول است و ورود رنگ های تابستانی به کمدهای لباس، مهم ترین بخش این تغییرات به تعداد می رود. تابستان سال 2021 در بسیاری از کشورها، اولین فصل خوش گذرانی پسا کرونا به تعداد میرود و به همین دلیل، رنگ های شاد و مجذوب کننده صندلی اصلی ترندهای رنگی این فصل را از آن خود نموده اند. فشن شوهای بهار و تابستان سال 2021 پر شده بودند از لباس هایی با رنگ های روشن و جیغ که هدفشان جلب توجه رهگذران است، توجهی که در دو سال اخیر از بیشتر مردم سلب شده است.

5 رنگ متفاوت و مجذوب کننده که در تابستان 2021 ترند شده اند

هرچند که در ایران همچنان درگیر همه گیری ویروس کرونا هستیم و بهتر است تا جای ممکن در خانه بمانیم اما اگر در پی کمد لباس تابستانی خوش رنگ و رو و درخشش در تابستان سال جاری هستید، لباس های خود را از رنگ های که در ادامه مطلب معرفی می کنیم، انتخاب کنید.

زرد

یکی از رنگ هایی که در لباس های تابستانی سال جاری بیش از دیگر رنگ ها دیده می گردد، رنگ زرد است. طراحان لباس سال جاری با امید به آینده نگاه نموده اند و با استفاده از رنگ زرد پررنگ در کالکشن هایشان، این امید را به مخاطبانشان هم هدیه داده اند. در کنار تناژهای طلایی و پررنگ زرد، رنگ زرد لیمویی هم از ترندهای تابستان 2021 است که می تواند در استایل های ساده تر به کار برود و یا با استفاده از آن، استایلی تک رنگ خلق کرد.

مؤسسه پنتون هم رنگ زرد را در میان رنگ های منتخب خود برای سال 2021 قرار داده است.

  • 10 ترند برای بهار و تابستان 2021 که متأثر از پاندمی کرونا هستند

آبی آسمانی

پس از ماه ها زندگی در خانه و در شرایط قرنطینه، طراحان بیش از پیش به طبیعت و دنیای بیرون از خانه علاقمند شدند و از رنگ های موجود در طبیعت، در خلق کالکشن هایشان الهام گرفتند. یکی از رنگ هایی که در بسیاری از کالکشن های برندهای مشهور مثل فندی و هرمس دیده می شد، رنگ آبی آسمانی بود. این رنگ در تابستان سال جاری در کنار رنگ هایی همانند زرد و نارنجی به زیبایی ست خواهد شد و استایلی مدرن را رقم خواهد زد. تناژهای دیگر رنگ آبی هم در لباس های بسیاری از برندها دیده شدند،. پس از خرید لباس آبی در تابستان سال جاری شک نکنید.

نارنجی

رنگ نارنجی چند فصلی است که در میان ترندهای رنگی قرار گرفته و در تابستان سال جاری هم این صندلی را ترک ننموده است. با اینکه بیشتر برندها از نارنجی جیغ در مجموعه هایشان استفاده کردند، نارنجی سوخته هم در بعضی از کالکشن ها دیده شد تا این رنگ را در استایل مینیمالیست ها هم قرار دهد. اگر رنگ نارنجی را دوست دارید اما چندان جسارت پوشیدن لباسی به این رنگ را ندارید، به سراغ اکسسوری های نارنجی بروید.

سبز روشن

رنگ سبز پاستلی در کالکشن های برندهایی همانند بالمان، آرمانی و میو میو دیده شد و در کنار رنگ های جیغ این تابستان، کمی آرامش را به استایل ها بخشید. این رنگ در کنار دیگر تناژهای سبز، بیشترا در تابستان ترند می گردد و سال جاری هم دوباره در میان رنگ های محبوب تابستانی قرار گرفته است. رنگ سبز روشن دیگری که در ترندهای رنگی سال جاری دیده می گردد، سبز نئونی بود.

صورتی جیغ

این تابستان، فرصت درخشش هواداران ترندهای سال های 2000 است. رنگ صورتی جیغ که یاد آور عروسک های باربی و استایل پاریس هیلتون است، از ترندهای اصلی کالکشن های تابستان سال جاری به تعداد می رود. برندها با استفاده از این رنگ در آیتم های خود، شادی و خوشی از دست رفته در دوران بحران کرونا را به کمد لباس های مشتریان شان بازگردانده اند.

در آخر

در تابستان سال جاری از انتخاب رنگ های شاد و مجذوب کننده خودداری نکنید و با استفاده از رنگ هایی مثل صورتی و نارنجی امید و سرزندگی را به زندگی خود برگردانید. اگر شما هم مثل طراحان مد و فشن، در دو سال اخیر به طبیعت علاقمند شده اید، به سراغ رنگ های آبی و سبز بروید و در حس آرامش غرق شوید. در نهایت اگر ترندها بیش از هر چیزی برای شما اهمیت دارند، بهتر است سراغ رنگ زرد بروید که مهم ترین رنگ ترند سال جاری است و در بیشتر برندها مشاهده می گردد.

منابع: Marie Claire, ZEITGEIST

منبع: دیجی استایل

به "5 رنگ متفاوت و مجذوب کننده که در تابستان 2021 ترند شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رنگ متفاوت و مجذوب کننده که در تابستان 2021 ترند شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید