کامبک سخت پورتو در شب ناکامی طارمی ، اژدها با 10 نفر به اولین پیروزی رسید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، در پی آغاز پیروز و گلزنی در نخستین مسابقه فصل نو مقابل موریرنسی بود.

کامبک سخت پورتو در شب ناکامی طارمی ، اژدها با 10 نفر به اولین پیروزی رسید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا در چارچوب بازی های هفته نخست فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مطابق انتظار در ترکیب ابتدایی و خط حمله اش داشت، از ساعت 21:15 دوشنبه شب (به وقت ایران) به مصاف تیم موریرنسی رفت.

ستاره ایرانی پورتو که بحث جدایی اش از پورتو و انتقال بزرگ او در تابستان مطرح است، در پی آغاز پیروز و گلزنی در نخستین مسابقه فصل نو مقابل موریرنسی بود، اما اولین موقعیت سازی او در دقیقه 37 با بی دقتی هم تیمی اش از دست رفت و تبدیل به گل نشد.

مهدی طارمی در دقیقه 45 با فرار عالی از بین مدافعان موریرنسی در موقعیت تک به تک نهاده شد و می توانست نخستین گل فصل خود را در هفته اول به ثمر رساند، اما شوت آخر او دقت لازم را نداشت و با واکنش تماشایی گلر حریف دفع شد و یک دقیقه پس از آن هم در تله آفساید گیر افتاد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یابد.

پورتو در دقیقه 51 غافلگیر شد و گل اول را مقابل موریرنسی دریافت کرد، اما در ادامه توانست به بازی برگردد و دو گل بزند و البته یک اخراجی بدهد تا یاران طارمی نخستین بازی فصل نو لیگ برتر پرتغال را با کسب پیروزی دو بر یک خارج از خانه به دست بیاورند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کامبک سخت پورتو در شب ناکامی طارمی ، اژدها با 10 نفر به اولین پیروزی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک سخت پورتو در شب ناکامی طارمی ، اژدها با 10 نفر به اولین پیروزی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید