پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر در رشت شروع به کار کرد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عصر یکشنبه پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر یادواره مرحوم نامجو در رشت با قرائت پیغام صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران شروع به کار کرد.

پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر در رشت شروع به کار کرد

در این پیغام آمده است:

میزبانی رقابت های بین المللی جام فجر یادواره مرحوم نامجو در شهر رشت از چند منظر قابل توجه است.

نخست آنکه میزبانی رقابت های بین المللی برای رشته که از پیشگامان کسب مدال برای کشورمان در بازی های المپیک محسوب می گردد بسیار حائز اهمیت بوده و دیگر آنکه تلاقی نام فجر و یادواره مرحوم نامجو خود بیانگر اهمیت توجه به ارزش های انقلاب اسلامی و احترام به ساحت ارزشمند زحمتکشان و پیشکسوتان این عرصه در گذشته و حال است تا نشان داده گردد به رغم بعضی بعضی تبلیغات منفی حتی تمامی استان ها و شهرستان های ما هم در امنیت کامل توانایی برگزاری رقابت های معتبر جهانی، قاره ای و بین المللی را دارد.

امروزه یکی از رساترین زبان های بین المللی جهان برای رساندن پیغام صلح و دوستی ورزش است و در این بین میزبانی رقابت های معتبر بین المللی جدای از افزایش غرور و نشاط اجتماعی بیانگر امنیت کامل در فضای آکنده از دوستی و مهربانی با مردمانی مهمان نواز با فرهنگی به قدمت تاریخ است.

ضمن ارج نهادن به حرکت ارزشمند مسئولان برگزاری رقابت ها و قدرشناسی از خانواده فرهیخته وزنه برداری کشور برای تمامی دست اندرکاران این رقابت ها آرزوی موفقیت و برای مسئولین و ورزشکاران و معاونین عزیز سفری خوش توأم با خاطرات دلپذیر از میهن عزیزمان آرزومندیم.

سیدرضا صالحی امیری

رئیس کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری مهر

به "پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر در رشت شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر در رشت شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید