پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، لامبورگینی، هوراکان استراتو را به عنوان نسخه ای از سوپراسپرت خود با قابلیت آفرود به بازار عرضه می کند. این سوپراسپرت آفرودی از توانایی خوبی برای طی کردن مسیرهای صعب العبور برخوردار است. البته که باز هم باید پایین بودن ارتفاع خودرو نسبت به سایر خودروهای آفرودی را در نظر گرفت.

پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور، عکس

امیرمسعود عابدین: یک یوتیوبر در این چالش، استراتو را به یک معدن سنگ در بریتانیا می برد. ورود خودروهای آفرودی به این معدن آزاد است.

زمین برای لامبورگینی هوراکان بسیار ناهموار است. سنگ ها قسمت پایینی سپر را خم می کنند. مالک لامبورگینی متوجه این مشکل می شود و به جای دیگری می رود. این مرد به یک مسیر خاکی دسترسی دارد و لامبورگینی را برای چند دور می راند. این همان کاری است که استراتو قرار است انجام دهد. این سوپراسپرت کار فوق العاده ای را در مدیریت این مسیر انجام می دهد.

لامبورگینی تنها 1499 دستگاه از استراتو تولید می کند و قیمت پایه آنها 278 هزار دلار است. این مدل دارای سیستم تعلیق 1.7 اینچی در مقایسه با هوراکان ایوو است. این خودرو بر روی یک نسخه منحصر به فرد از تایرهای بریجستون دوئلر AT002 سوار می شود.

  • اگر بستنی دوست دارید، این خودرو را بخرید!

  • چهره خشن و مجذوب کننده اسب سرکش فورد / عکس

یک موتور 5.2 لیتری V10، قدرتی حدود 602 اسب بخار و گشتاوری معادل 560 نیوتون متر را تولید می کند. یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وجود دارد. این خودروساز ادعا می کند که این مدل در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 260 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در وبلاگ سطح دیتا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید