پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می شود

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، نمایش ژپتو پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، اجرا های عموم خود را در تماشاخانه ایرانشهر از سر می گیرد.

پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می شود

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ سطح دیتا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برای آخرین دوره اجرا های عموم خود به سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر باز می شود. این نمایش خوش آوازه پیش از این در چندین جشنواره، از جمله، جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان حضور داشت و مورد استقبال داواران و منتقدین این جشنواره نهاده شد. در اجرای عموم قبلی (دوره اول) خود نیز میزبان 4000هزار مخاطب بود و مورد تقدیر و تحسین بسیاری از منتقدین و مخاطبان نهاده شد. بعلاوه در ادامه جهت خود در روز 2شنبه، 25بهمن ماه در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.

از بازیگران این نمایش 60دقیقه ای می توان به (به ترتیب حروف الفبا)؛ صادق برقعی، علی تاریمی، پارمیدا حسینی، محمد شهریار، بی تا عزیزاقلی، آذین نظری اشاره نمود.

بعلاوه از این عوامل نمایش می توان به؛ تهیه کننده: شهاب محمودی، طراح صحنه و اکسسوار: سعید غفاری، طراح نور: محمدرضا رحمتی و نیلوفر نقیب الساداتی، طراح گریم: فائزه سلطانی، طراح پوستر و بروشور: آیه فِیلی، طراح تیزر: شهاب محمودی، طراح موسیقی: مهدی زمانی، طراح لباس: محمد مهری، دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردان: آواصالحی، دستیاران صحنه: غزاله کار آموز، امید عبدی، مبینا بی آزار، دستیاران نور: مهران کریمی و مهدی ایمانلو، دستیار موسیقی: احسان سلام پور، دستیار گریم: فاطمه سلطانی، دستیار لباس: حمیدرضا قامتی، عکاس: فائزه نوری، مشاور رسانه: امیر پارسائیان مهر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: محمد لهاک اشاره نمود.

این خبر در انتها می افزاید، نمایش ژپتو به کارگردانی و نویسندگی اوشان محمودی از روز پنجشنبه، 28بهمن ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر، میزبان علاقه مندان به عرصه هنر های نمایشی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید