معرفی کامل یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران، آبمیوه توچال شریعتیهمه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در تهران زندگی می کنید و هوس شیر پسته نموده اید؟ بستنی فروشی خیابان شریعتی در انتظار شماست. اگر در یک روز زیبای بارانی در پی خوردن یک لیوان آبمیوه تازه هستید، آبمیوه توچال برترین جا برای شماست. این آبمیوه فروشی تازه ترین آبمیوه ها را به شما می دهد. در ادامه معرفی کاملی از بستنی توچال خواهیم داشت.

معرفی کامل یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران، آبمیوه توچال شریعتیهمه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی

همه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی

بستنی توچال فقط یک شعبه دارد ولی بستنی فروشی های مشابهی در سطح شهر ممکن است از این نام استفاده نموده باشند و شما را به اشتباه بیندازند. پس اگر دلتان یک شیرپسته خوشمزه می خواهد، خیابان شریعتی را از سمت جنوب به شمال مستقیم ادامه دهید، پل رومی و متروی قیطریه را رد کنید و بعد احتمالا از شلوغی جلوی آبمیوه توچال شریعتی به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید. حالا می توانید شیر پسته توچال را سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

اگر اهل استفاده از مترو هستید می توانید در ایستگاه قیطریه پیاده شوید و به راحتی به آبمیوه توچال دسترسی داشته باشید.

آدرس آبمیوه توچال: خیابان شریعتی، دویست متر بالاتر از مترو قیطریه، نبش کوچه عاج، پلاک 1,811، بستنی توچال (شریعتی)

شماره تلفن آبمیوه توچال: 02122207392

آیتم های مختلفی در منوی بستنی توچال وجود دارد. شما می توانید انواع آبمیوه های طبیعی را از آبمیوه توچال شریعتی تهیه کنید. بعلاوه بستنی، شیک، شیرموز وشیرپسته توچال از آیتم های مجذوب نماینده منوی آبمیوه توچال هستند. با توجه به کیفیت بالای محصولات بستنی توچال و تازگی میوه های استفاده شده، قیمت های بستنی فروشی خیابان شریعتی بسیار مناسب و به صرفه هستند.

از آبمیوه توچال چه چیزی بگیریم؟

یکی از آیتم های بسیار مجذوب نماینده منوی بستنی توچال بستنی متری توچال است. احتمالا همه ما از بچگی عاشق بستنی بوده ایم و شاید بارها به والدینمان اصرار نموده باشیم برایمان بستنی متری توچال را بخرند اما آن ها قبول ننموده باشند. اما حالا وقتش است که این بستنی متری توچال را امتحان کنیم و یک تجربه به یاد ماندنی بسازیم.

اگر بعد از یک روز کاری بسیار گرسنه و خسته هستید، برترین آیتم برای شما شیرپسته توچال است. شیرپسته توچال به شما انرژی می بخشد و حال شما را عوض می نماید.

ممکن است به خاطر سردی هوا در زمستان یا نشستن جلوی کولر در تابستان کمی احساس سرما خوردگی داشته باشید. اصلا نگران نباشید، اگر گذرتان به خیابان شریعتی افتاد می توانید با نوشیدن چند لیوان آبمیوه تازه حال خودتان را بهتر کنید.

آبمیوه بستنی توچال یک محل همواره سرزنده است و مشتریان زیادی در هر ساعتی از در حال خرید و صحبت با یکدیگر هستند.

آبمیوه های تازه و سلامتی

همواره زمانی که در زمستان یا پاییز دچار سرماخوردگی می شویم همه به ما توصیه می نمایند که از آب پرتقال تازه استفاده کنیم چرا که ویتامین سی برای بهبود این بیماری بسیار مفید است. به طور کلی آبمیوه های تازه به علت خاصیت های فراوانی که دارند برای سلامتی بسیار مفید هستند.

ما به علت مشغله های زندگی مدرن و شلوغی های روزمره دچار غفلت در استفاده از آبمیوه های طبیعی می شویم. برای درک بهتر اهمیت این موضوع می توانید مقاله آب میوه های طبیعی، نوش داروی زندگی مدرن که در بلاگ اسنپ فود واقع شده است را مطالعه کنید.

یکی از برترین راه ها برای دسترسی به آبمیوه های طبیعی در حالی که خودمان امکان فراوری هر روزه آن ها را نداریم، خرید از محل های معتبری مانند آبمیوه بستنی توچال است. تصور کنید دچار بیماری شده اید و دکتر توصیه نموده تا آب پرتقال مصرف کنید. اگر در محدوده آبمیوه توچال باشید به راحتی می توانید در اسنپ فود ثبت نام کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

آبمیوه هایی که به صورت نیم لیتری به صورت روزانه و تازه بسته بندی شده اند.

نظرات مردم درباره آبمیوه توچال

از آنجایی که آبمیوه توچال بسیار قدیمی است و مشتری های زیادی دارد، در هر پلتفرمی می توانید نظرات متعددی که مردم در خصوص آن جا نوشته اند را بخوانید. در اولین نگاه نظرات زیادی در خصوص شلوغی این آبمیوه فروشی پیدا می کنید اما بیشتر آن ها به این مورد نیز اشاره نموده اند که آبمیوه توچال شریعتی در عین شلوغ بودن به علت سرویس دهی مناسب و آماده بودن بیشتر آبمیوه ها باعث می گردد تا شما هیچ نگرانی ای از این بابت نداشته باشید.

بیشتر مشتریان، آبمیوه های ترکیبی را پیشنهاد می نمایند. البته پرهوادارترین آیتم بین کاربران شیرپسته ها هستند که با ترکیب های مجذوب نمایندهی همراه شده اند. به طور مثال شیرپسته شاتوت، شیرپسته انبه و یا حتی شیرپسته نوتلا که ترکیب دور از انتظاری است اما مردم بسیار هوادار آن هستند.

البته آبمیوه هایی مانند آب هویج، آب طالبی و مابقی آبمیوه های با کیفیتی که در آنجا وجود دارد، مشتری های ثابت و همیشگی خود را دارند. به علت فروش بسیار بالای توچال شریعتی به هیچ وجه احتیاج نیست نگران بسته بندی و آماده بودن آن ها باشید. چرا که به علت تعداد فروش بالا، همه محصولات آماده این آبمیوه فروشی، بسیار تازه هستند.

سفارش آنلاین از بستنی توچال

اگر علاقه ای به بیرون رفتن از خانه ندارید یا با دوستان خود دور هم جمع شده اید، خوشبختانه می توانید از سرویس سفارش آنلاین از آبمیوه بستنی توچال Https://snappfood.ir/juice/menu/آبمیوه-و-بستنی-توچال-شریعتی-r-pvrqq1 در اسنپ فود بهره ببرید.

هر زمان که تصمیم به سفارش بگیرید به راحتی می توانید از اپلیکیشن اسنپ فود سفارش دهید و از صف های شلوغ آبمیوه توچال راحت شوید. با این کار با یک تیر دو نشان زده اید، هم از آبمیوه ها و بستنی های با کیفیت توچال استفاده نموده اید، هم اینکه بدون دردسر این محصولات را در محلی که می خواهید دریافت می کنید و سختی های خرید حضوری را نداشته اید.

بستنی توچال، یک پاتوق قدیمی برای همه

آبمیوه توچال شریعتی یکی از قدیمی ترین آبمیوه فروشی ها در تهران است. از سال ها پیش تهرانی ها برای خوردن شیرپسته توچال و بستنی متری توچال در خیابان شریعتی صف می بستند و خاطرات جالبی را در آنجا رقم می زدند.

آبمیوه توچال پاتوق خوبی برای انواع قرارهاست. اگر می خواهید چند دقیقه ای در هوای آزاد در کنار دوستانتان تازه ترین آبمیوه ها را بنوشید، بی شک بستنی فروشی خیابان شریعتی برای شما برترین انتخاب است. به هر حال اگر نمی خواهید لذت وصف ناپذیر خوردن آبمیوه های تازه را از دست دهید، حتما به آبمیوه توچال سر بزنید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت : https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/snappfood-ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

منبع: فوت و فن

به "معرفی کامل یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران، آبمیوه توچال شریعتیهمه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل یکی از قدیمی ترین بستنی فروشی های تهران، آبمیوه توچال شریعتیهمه چیز در خصوص آبمیوه توچال شریعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید