محرابیان: در 2 سال اخیر پروژه های آب و برق در رکود بوده اند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه های آب و برق در 2 سال اخیر در رکود بوده اند، گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های نیمه تمام و راکد اختصاص می یابد.

محرابیان: در 2 سال اخیر پروژه های آب و برق در رکود بوده اند

به گزارش گروه مالی وبلاگ سطح دیتا، علی اکبر محرابیان شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: مقرر شده که در این سفر وزارت نیرو سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های نیمه تمام و راکد اختصاص دهد که عمده آنها مربوط به پایاب سدها و تکمیل سد عمارت و بعلاوه طرح های آبرسانی در منطقه ها مختلف است.

وی با بیان اینکه حل مسائل مربوطه و تأمین اعتبارات لازم برای زیرساخت های مهم استان رابا جدیت ویژه در دستور کار قرار داده ایم، اضافه کرد: درصدد هستیم با انجام اقدامات لازم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی ها جامه عمل بپوشانیم.

وزیر نیرو به ظرفیت طرح های برق رسانی اشاره نمود و ادامه داد: دو طرح توسعه ای برق رسانی در این استان در سال آینده تکمیل خواهند شد تا مسئله ای از بابت تأمین برق صنایع و شهرک های گلخانه ای وجود نداشته باشد.

محرابیان به رکود طرح ها و پروژه های آب و برق در دو سال اخیر اشاره نمود و اضافه کرد: از پاییز سال جاری تا بهار سال آینده با اختصاص یک هزار و 900 میلیارد تومان قرار شد طرح های آب و برق در استان اردبیل افتتاح و راه اندازی گردد و 300 میلیارد تومان در بخش برق و 600 میلیارد تومان نیز در حوزه آب و فاضلاب به استان اختصاص می یابد تا طرح ها به پایان برسد.

وی هدر رفت 450 میلیون متر مکعب آب را در این استان اشاره نمود و اضافه کرد: با احتساب آب رودخانه ارس و سایر منابع در مجموع در این استان دو میلیارد و 400 میلیون متر مکعب آب در دسترس وجود دارد که باید در تأمین شرب، صنعت، کشاورزی و فضای سبز از این مقدار منابع آبی استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محرابیان: در 2 سال اخیر پروژه های آب و برق در رکود بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابیان: در 2 سال اخیر پروژه های آب و برق در رکود بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید