فرصت طلایی از دست شاگردان کمالوند پرید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خیبر خرم آباد برترین فرصت را برای رسیدن به رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول از دست داد.

فرصت طلایی از دست شاگردان کمالوند پرید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سطح دیتا، رقابت های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول عصر امروز با یک مسابقه میان استقلال ملاثانی و خیبر خرم آباد آغاز شد. این بازی که در اهواز برگزار شده بود، در کمال شگفتی با برد دو بر یک استقلال ملاثانی همراه شد تا یک فرصت ویژه برای شاگردان فراز کمالوند در راه صعود به لیگ برتر از دست برود.

خیبر در این بازی در دقیقه 15 با تک گل مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم حسن معاوی در دقیقه 71 گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند. در ثانیه های سرانجامی نیمه دوم و در حالی که داور وسط 7 دقیقه وقت اضافی گرفته بود، استقلال ملاثانی به وسیله هادی حبیبی نژاد به گل دوم خود دست پیدا کرد تا یک شکست تلخ برای شاگردان کمالوند به ثبت برسد.

هادی حبیبی نژاد هافبک سابق فولاد که در ملاقات قبلی تیمش پیروز به دبل برابر فجرسپاسی و برد در آن مسابقه شده بود، در این ملاقات هم درخشان ظاهر شد و با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در مسابقه امروز بود تا استقلال ملاثانی با درخشش هافبک رامهرمزی در دو هفته دو رقیب اصلی استقلال خوزستان را شکست بدهد و راه را برای صعود تیم سید سیروس پورموسوی هموار کند.

نکته ویژه این مسابقه حضور پرشور طرفداران خوزستانی بود؛ با توجه به اینکه خیبر در کورس صعود به لیگ برتر رقیب استقلال خوزستان است، طرفداران به حمایت از دیگر تیم استان خود یعنی استقلال ملاثانی پرداختند تا از شانس صعود خیبر بکاهند. در نهایت هم به هدف خود رسیدند و یک باخت تلخ را به خیبری ها تحمیل کردند.

خیبری که یک بازی کمتر از سایر تیم ها در سرانجام بازی های فردا (شنبه) خواهند داشت، فرصت ایده آل برای رسیدن به رده سوم و امیدوار ماندن به صعود را از دست دادند.

شاگردان کمالوند با این شکست 41 امتیازی و در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول باقی ماندند. آن ها امیدوارند که در بازی های فردا سایر رقبا نتایج مطلوبی کسب نکنند تا همچنان در کورس صعود از شانس مطلوبی برخوردار باشند. استقلال ملاثانی نیز با این برد 35 امتیازی شد و با دو پله جای پارس جنوبی را در رده نهم در اختیار گرفت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت طلایی از دست شاگردان کمالوند پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلایی از دست شاگردان کمالوند پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید