ستاره عراقی غایب قطعی در بازی مقابل ایران

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مدیررسانه ای عراق تأیید کرد که علی فائز مدافع تیم ملی این کشور نمی تواند عراقی ها را در بازی با ایران همراهی کند.

ستاره عراقی غایب قطعی در بازی مقابل ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سطح دیتا، تیم ملی فوتبال عراق دومین جلسه تمرینی خود پس از بازی با هنگ کنگ، جهت آمادگی برای ملاقات با ایران را روز گذشته در ورزشگاه حمد در حومه شهر منامه برگزار کند تا عراقی ها برای نبرد حساس و نفس گیر با شاگردان اسکوچیچ آماده شوند.

هشام محمد هماهنگ نماینده رسانه ای تیم ملی عراق در این خصوص گفت: همه بازیکنان برای بازی با تیم ملی ایران که یک مسابقه مهم برای مشخص صدرنشین گروه سوم است، کاملا آماده و مهیا هستند تا با کسب پیروزی و عدم توجه به نتایج سایر گروه ها و محاسبات تیم های دوم صعود نماینده به دور بعد، با خیال راحت به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود نمایند.

محمد اضافه کرد: حال بشار رسن خوب است و او هیچگونه مصدومیتی ندارد و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد. این بازیکن در مسابقه با هنگ کنگ دچار کبودی جزئی شد و در نیمه دوم زمین بازی را ترک کرد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در لیست رسمی بازی ایران خواهند بود، به جز علی فائز که به دلیل عدم آمادگی نمی تواند عراق را در این مسابقه همراهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره عراقی غایب قطعی در بازی مقابل ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره عراقی غایب قطعی در بازی مقابل ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید