حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، در مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی انجمن صنفی تماشاخانه های ایران، قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر و شاهین چگینی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این تشکل انتحاب شدند.

حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، این مجمع روز چهارشنبه، هفتم آبان 1399 در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار گردید که در آن ، 23 عضو حاضر یعنی مدیران تماشاخانه های خصوصی، اعضای هیات رئیسه مجمع ها را انتخاب کردند.

در مجمع عمومی فوق العاده که هیات رئیسه آن را مهدی کوهیان، مصطفی کوشکی و سعید دولتی تشکیل می دادند، تغییرات بعضی از مفاد اساسنامه به تصویب رسید. در مجمع عمومی عادی نیز که هیات رئیسه آن را علاوه بر سه نفر قبلی، خیام وقار کاشانی و کسری شاهینی به عنوان ناظر تشکیل می دادند، هیات مدیره به ارائه گزارشی از فعالیت های چهار سال اخیر انجمن صنفی و عملکرد اقتصادی آن پرداخت و این عملکرد توسط اکثریت حاضر در مجمع تایید شد.

در ادامه، انتخابات برای دوره آینده صورت گرفت و در نتیجه آن، دکتر قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر و شاهین چگینی با به دست آوردن اکثریت آرای حاضران در جلسه، به مدت سه سال به عنوان اعضای دومین هیات مدیره انجمن صنفی تماشاخانه های ایران انتخاب شدند و حسین جزایری به مدت یک سال به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شد.

در این جلسه همچنین اسکندری نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وحید فخر موسوی، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی حضور داشتند.

طی روزهای آینده و تا یک هفته بعد از برگزاری مجمع، جلسه هیات مدیره برگزار و سِمَت اعضای هیات مدیره در آن جلسه معین خواهد شد.

بنا بر اعلام، این جلسه با همکاری کارکنان مجموعه تئاتر شهر و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا اعلام نموده است، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هادی حجازی فر و قطب الدین صادقی در یک تشکل صنفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید