تصاویر آتش سوزی در شهرک اکباتان ، جزئیات و دلیل حادثه؛ 40 نفر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی یک واحد مسکونی در فاز 3 شهرک اکباتان اطلاع داد.

تصاویر آتش سوزی در شهرک اکباتان ، جزئیات و دلیل حادثه؛ 40 نفر نجات یافتند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سید جلال ملکی درباره آتش سوزی اتفاق افتاده در یکی از واحدهای ساختمان 11 طبقه مسکونی در شهرک اکباتان اظهار کرد: در ساعت 16:01 ظهر امروز آتش سوزی در یکی از بلوک های مسکونی واقع در فاز3 شهرک اکباتان به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه از سوی ستاد فرماندهی به محله حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تجهیزات پشتیبانی نیز به محل اعزام شد، گفت: آتش نشان ها به فاصله زمانی 4 دقیقه به محل رسیده و پس از حضور در محل مشاهده کردند که آتش سوزی در یک واحد 100 متری واقع در طبقه هفتم یکی از بلوک های 11 طبقه این ساختمان مسکونی اتفاق افتاده است.

ملکی با بیان اینکه بخش زیادی از این واحد شعله ور شده و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود، گفت: احتمال سرایت آتش به واحدهای مجاور بسیار زیاد بود و از این رو آتش نشان ها با تقسیم شدن به دو گروه و انجام تدابیر عملیاتی مناسب همزمان با خاموش کردن آتش به جست و جو در واحدی که آتش سوزی اتفاق افتاده بود و اطراف آن پرداختند، تا اگه فردی دچار حادثه شده بود، برای نجات و خروج وی اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه نمود: همزمان با عملیات خاموش کردن آتش عملیات نجات افراد گرفتار در میان دود نیز انجام شد و بیش از 40 نفر از کسانی که در محدوده حادثه داشتند به وسیله راه پله های نجات و اضطراری خارج و به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

ملکی در خاتمه با تاکید بر اینکه حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشت اظهارکرد: آتش مدتی است که با اقدامات آتش نشانان اطفاء شده و نیروها در حال لکه گیری، ایمن سازی و تخلیه دود هستند. دلیل این حادثه نیز از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آنالیز و اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر آتش سوزی در شهرک اکباتان ، جزئیات و دلیل حادثه؛ 40 نفر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آتش سوزی در شهرک اکباتان ، جزئیات و دلیل حادثه؛ 40 نفر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید