برد پرگل فاینورد در حضور کامل جهانبخش، علیرضا پاس گل داد و بهترین بازیکن تیمش شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، فاینورد در روزی که ستاره ایرانی اش یک پاس گل داد با نتیجه چهار بر 2 از سد فورتانا سیتارد گذشت و جای خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

برد پرگل فاینورد در حضور کامل جهانبخش، علیرضا پاس گل داد و بهترین بازیکن تیمش شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سطح دیتا، تیم های فورتانا سیتارد و فاینورد از ساعت 14:45 دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های اردیویزه هلند به مصاف یکدیگر رفتند که در سرانجام تیم میهمان با نتیجه چهار بر 2 به پیروزی رسید.

ژیمو ناوارو (10 گل به خودی)، متس ویفر (16)، سانتیاگو خیمنز (43) و ایگور پایکسائو (63) گلزنان فاینورد بودند و در سوی مقابل دروی دوارته (48) و دیمیتریوس سیوواس (84) برای تیم میزبان پیروز به گلزنی شدند.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد از ابتدا در زمین بود و توانست پاس گل سوم تیمش را با یک توپ ربایی عالی برای خیمنز ارسال کند. جهانبخش در دقیقه 60 از زمین خارج شد و بازیکنی که به جای او وارد میدان شد، گل چهارم را به ثمر رساند. شماره هفت تیم ملی از سایت سوفااسکور نمره خوب 7.6 را گرفت و بهترین بازیکن تیمش نام گرفت.

فاینورد با این پیروزی 52 امتیازی شد و موقتا فاصله خود با تیم دوم (آلکمار) را به پنج امتیاز افزایش داد و صدرنشینی اش را تثبیت کرد. فورتانا نیز با 26 امتیاز در رتبه یازدهم ایستاد.

سرانجامی پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برد پرگل فاینورد در حضور کامل جهانبخش، علیرضا پاس گل داد و بهترین بازیکن تیمش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پرگل فاینورد در حضور کامل جهانبخش، علیرضا پاس گل داد و بهترین بازیکن تیمش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید