ببینید ، عملیات نجات 20 نفر در آتش سوزی مهیب خیابان ملت ، علت آتش سوزی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار و اطفای آتش سوزی گسترده در ساختمان 6 طبقه ای واقع درخیابان ملت اطلاع داد.

ببینید ، عملیات نجات 20 نفر در آتش سوزی مهیب خیابان ملت ، علت آتش سوزی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، جلال ملکی دراین باره گفت:ساعت 13:40 دقیقه ظهرامروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان ملت، پایین تر از جمهوری به سامانه 125 گزارش شد. در پی این تماس، بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به منطقه اعزام شد . نیروهای آتش نشان ظرف مدت 5 دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند زیرزمین، طبقه همکف و بعلاوه حیاط ساختمان 6 طبقه تجاری که بخش هایی از آن به عنوان انبار لوازم خانگی و لوازم یدکی مورد استفاده قرار می گرفت، در مجموع به وسعت 300 متر دچار آتش سوزی شده و دود زیادی به طبقات بالا سرایت نموده بود.

او ادامه داد: در لحظات اولیه، حرارت ناشی از شعله و دودی که از آتش سوزی متصاعد می شد ، نفوذ نیروهای آتش نشان به طبقه همکف و زیرزمین را به خاطر حبس شدن دود وحرارت سخت نموده بود اما آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فردی و تجهیزات تنفسی با ورود به کانون های آتش سوزی خودشان را به طبقات بالا رساندند.

ملکی گفت: با رشادت آتش نشانان خیلی سریع آتش تحت کنترل نیروهای آتش نشانی عایدی و از سرایت آتش به طبقات بالاتر و ساختمان های همجوار و بخش های دیگر انبار جلوگیری شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران حدود 20 نفر از ساکنان طبقات بالایی با یاری آتش نشان ها به سلامت و بدون هیچ مصدومیتی از ساختمان خارج شدند. محل حادثه بعد از لکه گیری و ایمن سازی تحویل کارشناسان و مالکان داده خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، عملیات نجات 20 نفر در آتش سوزی مهیب خیابان ملت ، علت آتش سوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، عملیات نجات 20 نفر در آتش سوزی مهیب خیابان ملت ، علت آتش سوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید