با این خودروی بی نظیر بی ام و برای همواره خداحافظی کنید، عکس

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، بی ام و رسما تایید کرد که سری 6 گرن توریسمو از فراوری خارج شده است.در جریان راه اندازی مجدد سری 5 در سال 2023، فراوری بی ام و سری GT 6 متوقف خواهد شد.

با این خودروی بی نظیر بی ام و برای همواره خداحافظی کنید، عکس

امیرمسعود عابدین: همانطور که می دانید، نقش مدل های قبلی BMW سری 6 کوپه، کانورتیبل و گرن کوپه اکنون به وسیله BMW سری 8 مربوطه ایفا می گردد. BMW سری 6 GT با کد G32، آخرین مدل به جای مانده از سری 6 بود.

نسل های مختلف سری 6، به خصوص نسل سوم با کد F13، جزو زیباترین خودروهای BMW محسوب می شوند.

بی ام و سری 6 گرن توریسمو که در سال 2017 عرضه شد، هرگز برای این شرکت در بازار موفقیت آمیز نبوده است.فروش زیادی به مشتریان خصوصی ثبت نکرده است و بیشتر به عنوان تاکسی فرودگاه و هتل در بعضی از کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است.بنابراین نباید تعجب آور باشد که BMW میخواهد فراوری این مدل را اواخر سال جاری متوقف کند.

در حالی که در حال حاضر هیچ چیز تایید نشده است، BimmerToday گزارش می دهد که سری 6 GT برای مدل سال 2024 از محدوده این برند حذف می گردد.

تنها 509 دستگاه از این مدل در سال گذشته در آلمان فروخته شد که رقمی بسیار کم است، به ویژه با توجه به این واقعیت که خانواده سری 5 (که پلت فرم و موتورهای یکسانی دارند) در سال 2022 هر ماه فروش چهار رقمی داشتند.

آینده سری 6 چیست؟ برای آغاز، در حال حاضر هیچ چیز رسمی وجود ندارد.با این حال، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بی ام و ممکن است راه مرسدس بنز را با CLE که اخیراً عرضه شده است، دنبال کند.یا به بیان ساده، نسخه های کانورتیبل و کوپه سری 4 و سری 8 می توانند به یک مدل کابریولت نو و یک مدل کوپه زیر چتر سری 6 تبدیل شوند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سطح دیتا مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "با این خودروی بی نظیر بی ام و برای همواره خداحافظی کنید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این خودروی بی نظیر بی ام و برای همواره خداحافظی کنید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید