اولین حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی بعد از چهار هفته

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگاران آنلاین:رهبر کره شمالی در نخستین حضورش در مقابل انظار عمومی بعد از چهار هفته و در پی ناکام ماندن کوشش چند روز پیش نمایندگان واشنگتن و پیونگ یانگ برای ازسرگیری مذاکرات دو طرف در سطح کاری، به بازدید از یک مزرعه تحت اداره ارتش کشورش رفت.

اولین حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی بعد از چهار هفته

به گزارش ایسنا به نقل از یونهاپ، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این بازدید که رسانه های این کشور از آن تحت عنوان راهنمایی میدانی یاد می نمایند، از مزرعه شماره 1116 متعلق به واحد 810 ارتش این کشور موسوم به ارتش خلق کره دیدار کرد.

این دیدار رهبر کره شمالی به منظور تاکید بر تعهد او به حل وفصل مسائل غذایی کشورش و توجه نشان دادن به توسعه مالی صورت گرفته است. با این حال روز شنبه در نخستین کوشش آمریکا و کره شمالی برای از سرگیری مذاکراتشان از بعد از نشست ناموفق رهبران دو کشور در ماه فوریه گذشته در ویتنام، پیشرفتی حاصل نشد.

خبرگزاری دولتی کره شمالی (KCNA) در گزارش خود تعیین نکرد که چه زمان این بازدید کیم جونگ اون از این مزرعه اتفاق افتاده است. این بازدید به نوعی نخستین حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی از چهار هفته پیش تا کنون محسوب می گردد.

طبق گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون در جریان این بازدید اظهار کرد: تنها چیزی که ما می توانیم به آن متکی باشیم قدرت دانش و فن آوری است. او همچنین بر اهمیت تربیت دانشمندان و تکنیسین ها در کره شمالی و توجه و مراقبت نشان دادن نسبت به آنها تاکید نمود.

خبرگزاری دولتی کره شمالی نوشت: کیم جونگ اون در این بازدید از همه واحدها در هر حوزه ای خواست رویکرد و نگرششان اولویت دادن به علم و فن آوری باشد تا بتوانند وظایفشان را با اتکا به کوشش های خودشان انجام داده و این رویکرد را به یک عرف اجتماعی تبدیل نموده و پایبند به علم و تکنولوژی باشند.

به نوشته این خبرگزاری، کیم جونگ اون همچنین در این دیدار بر لزوم توجه به بخش پژوهش های علمی کشاورزی و مطالعه متدهای جدید کشاورزی به هدف افزایش فراوری محصول تاکید نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی بعد از چهار هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی بعد از چهار هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید