اردوی شهر خودرو در اصفهان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان اردوی خود را در اصفهان برگزار خواهد نمود.

اردوی شهر خودرو در اصفهان

به گزارش وبلاگ سطح دیتا و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان ، به دنبال لغو اردوی آماده سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان که قرار بود از فردا (سه شنبه) در امارات برگزار گردد، کاروان این تیم راهی اصفهان خواهند شد.

این در حالی است که تمامی اقدامات برای برگزاری اردوی امارات شهرخودرویی ها از سوی مالک و مدیران باشگاه فراهم وحتی ویزای اعضا تیم نیز اخذ شده بود که با توجه به نامه سازمان بازرسی کل کشور این اردو لغو شد. با برنامه ریزی جدید اجرا شده از سوی کادر فنی شهر خودرو ، شاگردان یحیی گل محمدی قرار است از روز چهارشنبه اردویی چند روزه را در اصفهان برگزار نمایند.

بر این اساس و با توجه به هماهنگی های اجرا شده با باشگاه سپاهان ، تیم شهر خودرو روز آدینه در اصفهان در یک بازی محبت آمیز به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت و پس از آن راهی مشهد خواهند شد.

تیم شهرخودرو خراسان برنامه های آماده سازی خود را در حالی برای حضور پر قدرت در پلی آف آسیا و لیگ برتر دنبال می نماید ، که شرایط سخت تمرینی از نظر کیفیت زمین تمرین همچنان مشکل اصلی این تیم است.

در حال حاضر زمین تمرینی منزل آباد مشهد با توجه به شرایط آب و هوایی و جلسات پر تعداد شهر خودرویی ها در این مکان در طول فصل ، با شرایط عجیب و غریبی روبرو است و زمین استادیوم های ثامن الائمه (ع) و امام رضا(ع) نیز ، در نوبت های بسیار محدودی در اختیار این تیم قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اردوی شهر خودرو در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی شهر خودرو در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید