ابرخودرو جدید آئودی را ببینید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرنگاران : در این گزارش به آئودی RS9، 2022 به عنوان ابرخودرویی با رانندگی راحت ،پرداخته شده است.

ابرخودرو جدید آئودی را ببینید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، اگر به دنبال یک ابرخودرو هستید که بتوانید هر روز با آن رانندگی کنید، آئودی RS9، 2022 گزینه مناسبی خواهد بود.

از نظر طراحی در آئودی RS9 2022 به نظر می رسد آینه عقب، تیغه های جانبی و روکش موتور همه از فیبر کربن ساخته شده اند. آئودی در این خودرو جذاب ترجیح داده است که بیت فیبر کربن را به ترمزهای سرامیکی کربن مجهز نکند و در عوض نسخه Panther Edition را با دیسک های فولادی مطابقت دهد. رینگ های مشکی ضخیم با هاله هایی از رنگ قرمز ظاهر این خودرو را زیباتر کرده است.

در قسمت داخلی نیز انتظار می رود کابین لوکس و مجهزی داشته باشیم و این کابین مجهز به جدیدترین سیستم های سرگرمی است. انتظار می رود که نسل بعدی آئودی RS 9 Next ویژگی های برتر و طراحی کابین مدرن تری را ارائه دهد. خطوط افقی جلوه ای وسیع به کابین می بخشند، ما انتظار داریم آئودی به برخی ویژگی های اسپرت ورزشی مجهز شود.

جدیدترین سیستم سرگرمی آئودی مجهز به Apple CarPlay و Android Auto و یک سیستم برای تشخیص ترافیک است، همچنین این سیستم دارای یک پارکینگ از راه دور است که در آن رانندگان از یک برنامه تلفن هوشمند برای نظارت و پارک اتومبیل ها از طریق دوربین 360 درجه استفاده می کنند. آئودی RS 9 مجهز به صفحه لمسی است که در مرکز داشبورد قرار گرفته است. نه تنها این، بلکه چندین ویژگی دیگر مانند Apple CarPlay، Android Auto و رادیو ماهواره ای نیز موجود است.

طبق اطلاعاتی که داریم، آخرین نسل آئودی RS 9، 2022 یک ابرخودروی برقی خواهد بود؛ طبق گزارشات جدید، آئودی RS 9 حدود 650 اسب بخار قدرت تولید می کند و قادر است در کمتر از 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. از نظر مکانیکی گفته می شود که این خودرو اشتراکات زیادی با پورشه تایکان در آینده دارد، که شامل استفاده از سه موتور برای هدایت هر چهار چرخ، باتری جامد 95 کیلووات ساعتی است.

هیچ یک از این مشخصات هنوز رسمی نیستند، اما با بسیاری از مواردی که در گذشته شنیده ایم مطابقت دارد. هنوز هیچ قیمت رسمی برای این کانسپت آئودی RS 9، 2022 ارائه نشده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "ابرخودرو جدید آئودی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرخودرو جدید آئودی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید