چرا کمیته انضباطی با شیطنت های بازیکن خارجی برخورد نمی کند؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، پس از خاتمه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال، فدریکو پریرا پشت خط زن آرژانتینی تیم والیبال شهداب یزد با شیطنت هایش به یکی از چهره های جنجالی مسابقات تبدیل شده است. انتشار دو فیلم کوتاه از رفتارهای غیرورزشی این بازیکن نشان می دهد داوران هم دقت لازم برای برخورد با وی را نداشته اند.

چرا کمیته انضباطی با شیطنت های بازیکن خارجی برخورد نمی کند؟

پریرا در هفته پنجم رقابت ها و تقابل دو تیم شهداب و راه یاب با کشیدن تور به سمت پایین رفتار ناجوانمردانه ای کرد تا امتیاز به سود تیمش ثبت گردد. در هفته هفتم نیز در ملاقات دو تیم شهداب و هورسان، پریرا در جریان رالی بازی با انداختن توپ به زمین باردیگر اختلال ایجاد کرد.

سوال این است پریرا چه زمانی قرار است به خاطر رفتار های شیطنت آمیز و به دور از اخلاق ورزشی در کمیته انضباطی حاضر گردد و پاسخ رفتارهایش را بدهد و دیگر شاهد چنین رفتارهایی از او نباشیم؟

ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران در تبادل نظر با وبلاگ سطح دیتا درباره شیطنت های پریرا گفت: اگر چنین اتفاقاتی اتفاق افتاده باشد، داور بازی وظیفه دارد او را مجازات کند. اگر به هر دلیلی داور متوجه نگردد ناظر فنی می تواند گزارش این رفتارها را بدهد تا این بازیکن به کمیته انضباطی فراخوانده گردد و از این طریق مجازات گردد.

وی ادامه داد: اگر گزارشی ارسال نگردد به وسیله فیلم بازی ها نیز می توان به این شیطنت ها در کمیته انضباطی رسیدگی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا کمیته انضباطی با شیطنت های بازیکن خارجی برخورد نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا کمیته انضباطی با شیطنت های بازیکن خارجی برخورد نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید