وزیر ارشاد از تعطیلی 2 هفته ای تمامی فعالیت های هنری اطلاع داد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر ارشاد گفت که همه فعالیت های هنری اعم از تئاتر، کنسرت، سینما از هفته آینده به مدت 2 هفته تعطیل خواهد بود.

وزیر ارشاد از تعطیلی 2 هفته ای تمامی فعالیت های هنری اطلاع داد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، عباس صالحی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالات خبرنگارن جواب داد که بخشی از این مسایل درباره شرایط فعالیت های هنری در ایام کرونا به ویژه در هفته آینده بود.

وی در پاسخ به اینکه چضور می گردد کنسرت های موسیقی را تا قبل از ساعت 18 برگزار کرد، گفت: اساسا در 2 هفته آینده همه فعالیت های غیرضروری به کلی تعطیل است که این شامل همه فعالیت های هنری و سینمایی می گردد.

صالحی تاکید نمود: مساله باز بودن مراکز هنری تا ساعت 18 مربوط به هفته های قبل است و سالن های هنری و موسیقی اگر فاصله اجتماعی را با همان قانون 50 درصد ظرفیت رعایت می کردند فعالیت آنان مجاز بود.

وی همین موضوع را در افزایش قیمت کنسرت ها تاثیرگذار دانسته و از این افزایش قیمت دفاع کرد. به گفته وی، موضوع قیمت بلیت ها نیز متناسب با این است که موظف به افزایش فاصله ها بودند و در نتیجه اگر سالنی 500 نفر گنجایش داشت، بیش از 250 نفر را نمی توانست در خود جا دهد.

وزیر ارشاد درباره حمایت دولت که می توانست باعث گردد فشار افزایش قیمت به مردم وارد نگردد، گفت: متاسفانه ما این مشکل را در فضای سالن های تئاتر و سینما هم داریم که محدودیت های پیش آمده از ابتدای سال تا به امروز شرایط سختی را برای عمده اصحاب فرهنگ و هنر ایجاد نموده و منجر به پرهیز مردم از حضور در چنین اماکنی شده است. در این شرایط سخت البته یاری های دولتی تا حدی جبران کننده بوده است اما با جبران همه مسائل فاصله داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وزیر ارشاد از تعطیلی 2 هفته ای تمامی فعالیت های هنری اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارشاد از تعطیلی 2 هفته ای تمامی فعالیت های هنری اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید