نگرانی بزرگ یحیی در مورد ستاره هلندی ، برنامه گل محمدی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، پرسپولیس هم اکنون به شکل جدی در خط حمله با مشکل گل زدن روبرو است و طرفداران این تیم در انتظار حضور لوکادیا در ترکیب هستند.

نگرانی بزرگ یحیی در مورد ستاره هلندی ، برنامه گل محمدی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش وبلاگ سطح دیتا آنلاین، لوکادیا آخرین بار 100روز پیش به میدان رفت تا به صورت کامل از فرم بازی خارج باشد. ضمناً او در 4هفته مانده به انتقالش به پرسپولیس، هیچ تمرینی نداشت و همین موضوع باعث شد تا شروع تمرینات برای پرسپولیس پس از ملاقات با ذوب آهن، شروع پیش فصل این مهاجم سابق برایتون و بوخوم باشد. لوکادیا در بازی محبت آمیز با فجرسپاسی به میدان رفت و برای پرسپولیس گل زد، او البته هنوز از لحاظ بدنی به شرایط ایده آل نرسیده و باید دید گل محمدی لوکادیا را برای بازی با آلومینیوم در لیست تیمش قرار خواهد داد یا خیر.

لوکادیا در سال های اخیر چندبار مصدومیت از ناحیه مچ پا، کشاله ران و زانو را تجربه نموده و طبیعتا فشار بیش از حد به چنین بازیکنی که مدتی هم از زمین مسابقه و تمرین دور بوده، می تواند یک آسیب دیدگی نو را در پی داشته باشد.

به نظر می رسد این بازیکن برای بازی با آلومینیوم برای دقایقی در نیمه دوم به میدان برود و احتمالا یحیی گل محمدی همچنان از مهدی عبدی به عنوان مهاجم نوک در این ملاقات حساس استفاده خواهد نمود. هر چند احتمال تغییر در فاز هجومی سرخ ها در این بازی وجود دارد و شاید سرمربی پرسپولیس وینگرهای تیمش را در بازی برابر آلومینیوم تغییر بدهد.

خصوصا اینکه در 2 بازی قبل سرخ ها در موقعیت سازی هم چندان پیروز عمل نکردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نگرانی بزرگ یحیی در مورد ستاره هلندی ، برنامه گل محمدی برای خط حمله سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی بزرگ یحیی در مورد ستاره هلندی ، برنامه گل محمدی برای خط حمله سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید