نوازی: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود، با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمی آید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، مربی تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد، مشکلاتی که برای تیم پدیده به وجود آمد برای تیم تحت هدایت سیدمهدی رحمتی تکرار نشود.

نوازی: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود، با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمی آید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل مس رفسنجان با آرزوی سلامتی برای علی انصاریان گفت: نسبت به بازی هایی که انجام دادیم و توقعاتی که نسبت به بازی های قبلی داشتیم انتظارات مان بیشتر شده است. با توجه به اینکه سپاهان را با سه گل در زمین خودش شکست دادیم، قطعاً انتظارات از ما بیشتر شده است. شرایط تیم ما خوب است و در این سه چهار روز تمرینات خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم آن چیزی که مردم و هواداران شهر خودرو انتظار داشتند در این چند بازی اخیر به خوبی انجام داده باشیم. ان شاءالله یک بازی خوب هم فردا به نمایش بگذاریم. مس رفسنجان هم انگیزه های بالایی دارد و بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است. ما نیز برای این بازی انگیزه بالایی داریم و ان شاءالله فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما روح الله سیف اللهی و حسن جعفری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. اکبر صادقی و فرشاد فرجی هم به دلیل محرومیت فردا بازی نخواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ سطح دیتا بخوانید. (کلیک کنید)

نوازی در واکنش به اتفاقاتی که برای مجموعه شهر خودرو رخ داده است، گفت: در فوتبال ایران متأسفانه هر چقدر هم خوب باشید حاشیه ها ناخودآگاه به وجود می آید و طبیعی است. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و به تیم لطمه وارد شوند. ان شاءالله با شناختی که از حمیداوی دارم این مسائل حل می گردد و آرامش به باشگاه و اعضای تیم برمی گردد. ما باید خودمان را قوی کنیم تا در زمین به مسائل فکر نکنیم و به اهداف مان برسیم. قطعاً اگر به پیروزی برسیم حاشیه ها را پوشش می دهد و به چشم نمی آید. اگر بخواهیم با حاشیه ها به زمین برویم اتفاقات خوبی نمی افتد.

وی راجع به اینکه هواداران نگران هستند که مسائل پدیده برای شهر خودرو هم پیش بیاید، شرح داد: به هر حال در مجموعه شهر خودرو این اتفاقات افتاده است. ما هم شنیده ایم و از ریز آن اطلاع نداریم. امیدواریم که این مسائل گریبانگیر تیم ما نگردد و آن اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نگردد که مردم نگران نگردد. ان شاءالله با صحبت ها و هماهنگی هایی که شده است این مسائل در استان حل گردد و تیم به راهش ادامه دهد.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که با مسائلی که شهر خودرو با آنها روبرو است، بازیکنانی مثل قاسمی نژاد و فرجی در این تیم می ماند؟، شرح داد: به هر حال ما مسئله ای نداریم و به کارمان ادامه خواهیم داد. آقای رحمتی و مسئولان تیم این اتفاقات را دیده اند و به دنبال این هستند که مسائل حل گردد.

نوازی درباره این موضوع که رحمتی در خیلی از موارد برای حل مسائل تیم شخصاً پادرمیانی کرده است، گفت: به هر حال وقتی یک نفر در یک مجموعه و خانواده ای وارد می گردد قطعاً باید همه دست به دست هم دهند تا مسائل را حل کنند. آقای رحمتی هم لطف می کند و وظیفه اش را انجام می دهد و در اتفاقاتی که به او مربوط نمی گردد دخالت می کند تا مشکل حل گردد. او دلش به حال تیم می سوزد و امیدوارم همه دلسوزان اینطور باشند و بتوانیم مسائل را حل کنیم تا به آرامش برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوازی: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود، با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: امیدوارم اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود، با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید