مقاله: تجارت خود را در کانادا به راه بیاندازید

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، خرید کامل نشده تجارت موجود در کانادا: وقتی صاحب فعلی یک تجارت فعال در کانادا تصمیم می گیرد 100 درصد مالکیت تجارتش را به یک مهاجر سرمایه گذار بفروشد، اما تکمیل خرید یا تغییر مالکیت مشروط به جواب LMIA و اجازه کار (ورک پرمیت) است. بعد از آن است که شخص خارجی به عنوان گرداننده مالک شناخته می گردد تا آنالیز LMIA بر این اساس پیش برود و در خصوص انگیزه دو طرف به خصوص شخص خارجی تحقیق گردد. اگر طرفین نتوانند افسر پرونده را در خصوص صداقت این معامله راضی نمایند، در این صورت درخواست LMIA رد خواهد شد. از طرف دیگر، صاحب فعلی تجارت می تواند درخواست LMIA را ارائه دهد تا یک سرمایه گذار خارجی را برای تصدی موقعیت شغلی مشخصی در تجارتی که قرار است معامله گردد استخدام کند. سرمایه گذار می تواند در آن شغل باقی بماند تا زمانی که فرایند خرید کامل گردد و مالک جدید مجددا یک درخواست LMIA برای تجارت خودش ارائه دهد.

مقاله: تجارت خود را در کانادا به راه بیاندازید

آینده امیدوارکننده و روشن به نظر می آید، چرا که تحت پوشش برنامه مهاجرتی سال 2018 کانادا قرار است حدود 565 هزار نفر مهاجر جدید به وسیله برنامه های مهاجرتی مالی کانادا شامل ورود سریع السیر (Express Entry) و برنامه های نامزد استانی پذیرفته شوند.

در واقع برنامه مهاجرتی IIVC که هدفش جذب مهاجران ثروتمند با ارزش خالص دارایی 10 میلیون دلار بود، یک شکست کامل بوده است. این افراد می بایست در فرایند برنامه مهاجرتی خود حداقل 2 میلیون دلار در یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر مورد تایید دولت (VC) سرمایه گذاری می کردند.

یک شخص خارجی به عنوان یک گرداننده مالک در نظر گرفته می گردد اگر بتواند با قطعیت نشان دهد که حق کنترل سهامداران حاکم (controlling interest) در آن تجارت را از آن خود دارد و نمی تواند از کار بر کنار یا اخراج گردد. به عبارت دیگر شخص در تجارتش تنها جوابگوی خود است.

شخص خارجی: شخصی که شهفرایند کانادا یا ساکن دائم (دارای اقامت دائم کانادا) نیست و به او در عوض دریافت حقوق پیشنهاد کار در کانادا داده شده است.

منبع مقاله: تجارت خود را در کانادا به راه بیاندازید

به "مقاله: تجارت خود را در کانادا به راه بیاندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تجارت خود را در کانادا به راه بیاندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید