هواداران استارفیلد از همین حالا برای درست کردن باگ های بازی گردهم آمدند

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، بازی استارفیلد (Starfield) یکی از مورد انتظارترین عناوین حال حاضر است. شرکت سازنده این بازی، یعنی بتسدا (Bethesda)، کوشش زیادی نموده تا هواداران را مشتاق آن کند. یکی از موارد جالب استارفیلد دنیای به شدت گسترده آن است. طبق چیزی که گفته شده در این بازی بیش از 1000 سیاره مختلف وجود داشته که قابلیت گشت و گذار دارند. بتسدا در زمینه عناوین دنیا باز تخصص خوبی دارد. با اینحال این اولین عنوان دنیا باز این شرکت است که حالت علمی تخیلی دارد.

هواداران استارفیلد از همین حالا برای درست کردن باگ های بازی گردهم آمدند

هواداران بتسدا به این موضوع معروف هستند که مادهای زیادی برای بازی های این شرکت می سازند. برای مثال بازی اسکایریم (Skyrim) دارای مادهای بسیار زیادی بود. بعضی از این موارد کاربردی هستند و عملکرد بازی را اصلاح می نمایند. بعضی هم تنها برای بامزه بودن ساخته شده و معنی خاصی ندارند.

حال هواداران استارفیلد در کوشش هستند که یک بسته اصلاحی برای این بازی بسازند. با وجود اینکه بیش از 6 ماه از عرضه این بازی به جای مانده است. در گذشته نیز ما شاهد این مورد بودیم. برای مثال برای بازی فراموشی (Oblivion) یک بسته الحاقی عرضه شد که مسائل زیادی از آن را رفع کرد.

با توجه به اشتیاقی که هواداران برای بازی استارفیلد دارند، کاملاً منطقی است که سازندگان ماد هم در پی یک فرصت باشند. با اینکار خودشان هم معروفیت بیشتری پیدا می نمایند. مخصوصاً با توجه به گستردگی این بازی اصلاح آن احتیاج به مهارت زیادی دارد. با اینحال این عجله بیش از حد می تواند نتایج بدی هم داشته باشد. به علت اینکه تعداد افرادی که مشتاق درست کردن بازی استارفیلد هستند زیاد بوده و امکان دارد یک ایراد را چند نفر اصلاح نمایند.

بحث اصلی اینجاست که با توجه به مدتی که استارفیلد در حال ساخت بوده، بازی امکان دارد بدون ایراد عرضه گردد. البته بدون ایراد نمی گردد ولی مسائل کمی داشته باشد. همین باعث می گردد تا کار این افراد کاملاً بی هدف و بیش از حد باشد. البته این موضوع یک زنگ خطر هم برای بتسدا است. اینکه این شرکت به عرضه عناوین با مشکل زیاد مشهور شده است.

نکته مثبت بتسدا این است که عناوین آن پشتیبانی بسیار خوبی از ماد می نمایند. به همین علت است که با استفاده تنها یک ماد تجربه شما به طور کلی می تواند با دفعه قبلی تفاوت کند. این موضوع باعث شده تا عناوین بتسدا میان طراحان ماد هواداران زیادی داشته باشد.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواداران استارفیلد از همین حالا برای درست کردن باگ های بازی گردهم آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران استارفیلد از همین حالا برای درست کردن باگ های بازی گردهم آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید