فرایند منفی در بورس ماندگار شد، شرط رشد بورس چیست؟

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، شاخص کل بورس امروز با افت 11 هزار و 644 واحدی روبرو بود. عدد شاخص کل پس از ریزش 0.87 درصدی در کانال یک میلیون و 322 هزار واحدی نهاده شد تا به این ترتیب فرایند منفی هفته گذشته تداوم یابد.

فرایند منفی در بورس ماندگار شد، شرط رشد بورس چیست؟

شاخص هم وزن نیز امروز با افت یک درصدی روبرو بود. ارزش کل معاملات بورس امروز به 2700 میلیارد تومان هم نرسید. گویا فرایند رکودی در بازار سهام با توجه به ارزش و حجم پایین معاملات تا تزریق نقدینگی به بورس ادامه خواهد یافت.

نمادهای خودرو، کگل، پارسان و وبملت بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل بورس امروز را داشتند. خودرو، شیمیایی و فلزات اساسی برتزین گروه های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش معاملات مربوط به نمادهای کیان، کمند و خودرو و بیشترین حجم معاملات مربوط به خودرو، خساپا و خگستر بود.

امروز شاخص کل فرابورس کانال 18 هزار واحد را از دست داد و با ریزش 112 واحدی وارد کانال 17 هزار و 987 واحد شد. بپاس، فرابورس و زاگرس بیشترین تاثیر منفی و غصینو، شراز و سمگا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس ثبت کردند.

کارشناسان معتقدند بازار سهام در ارزنده ترین حالت ممکن است. گزارشات سه ماهه نیز مطلوب خواهد بود و بورس فقط به تزریق نقدینگی احتیاج دارد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ سطح دیتا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "فرایند منفی در بورس ماندگار شد، شرط رشد بورس چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند منفی در بورس ماندگار شد، شرط رشد بورس چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید