رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده معظم شهید بیات دیدار کرد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، معاون رئیس قوه قضاییه: همه ما هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین ها را بدست آوردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده معظم شهید بیات دیدار کرد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سطح دیتا، دکتر خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سومین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در منزل شهید بیات از شهدای این سازمان، با خانواده معظم این شهید دیدار کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه و همه شهدای عزیز کشورمان، گفت: همه ما هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین ها را بدست آوردند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه شهیدان زنده و ناظر بر اعمال ما و از تبار عند ربهم یرزقون هستند، شرح داد: شهدا تکلیف ما را سنگین کرده اند؛ چراکه انقلاب اسلامی امانتی است که به ما سپرده شده است و باید از آن حفاظت کنیم و اگر به وظایفمان در پاسداری از این امانت عمل نکنیم، باید جوابگوی شهدا باشیم.

معاون رئیس قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بیات، گفت: افتخار می کنیم در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چنین افرادی داشتیم و امیدوارم بتوانیم به تکلیفی که شهدا بر دوش ما نهاده اند، عمل کنیم.

همزمان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در منزل خانواده معظم شهید بیات، معاونان وی و مدیران کل اداراث ثبت اسناد و املاک استان ها هم در منزل خانواده شهدا حضور پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده معظم شهید بیات دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده معظم شهید بیات دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید