دو روستای دیگر در راستا حلب - ادلب آزاد شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، نیروهای ارتش سوریه پیروز شدند دو روستای دیگر را در غرب استان حلب و در راستا جاده حلب-ادلب که یکی از آن دو از مقرهای مهم النصره بود، آزاد کنند.

دو روستای دیگر در راستا حلب - ادلب آزاد شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سطح دیتا، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در غرب حلب، روز جمعه روستای اورم الصغری را آزاد کردند و ساعاتی بعد پیروز شدند اورم الکبری را نیز تحت کنترل خود در بیاورند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه -نزدیک به مخالفان- گزارش کرد که نیروهای نظام و نیروهای مسلح وابسته به آن، پیروز شدند شهرک اورم الکبری در غرب استان حلب را بعد از حملات هوایی و توپخانه ای شدید، تحت کنترل خود بگیرند.

دیدبان اواخر جمعه شب گزارش کرد که درگیری های شدید در محور جمعیة الرضوان و جمعیة المناهل و محور کفر تعال در غرب استان حلب هنوز ادامه دارد.

خبرگزاری سوریه (سانا) نیز جمعه شب گزارش کرد که یگان های ارتش روز پنجشنبه پس از آزادسازی روستای کفرجوم و دو منطقه جمعیة المهندسین اولی و الثانی (در جنوب اوروم الصغری)، عملیات خود علیه تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی متحد آن در چند محور به سمت روستای أورم الصغری واقع در غرب جاده بین المللی حلب-دمشق را ادامه داده و مقرهای تروریست ها و استحکامات آن ها را هدف آتش بار خود قرار دادند.

موقعیت اوروم الصغری

همزمان با آن یگان های ارتش سوریه همچنان به پاکسازی منطقه الراشدین-4 از تروریست ها و مین های کار گذاشته شده در این منطقه ادامه داده و شبکه ای از تونل های مجهز به دستگاه های تهویه و نیز استحکامات تروریست ها به همراه مقادیری اسلحه و مهمات از جمله خمپاره و گلوله های متنوع دست یافتند.

همچنین تعدادی از مین ها و بمب های دست سازی که تروریست ها برای جلوگیری از پیشروی یگان های ارتش کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "دو روستای دیگر در راستا حلب - ادلب آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو روستای دیگر در راستا حلب - ادلب آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید