خبرنگاران 3 کلینیک غربالگری بیماری های واگیردار و عفونی در رفسنجان فعال شد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، کرمان - خبرنگاران - معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حال حاضر سه کلینیک غربالگری به منظور دسترسی بیشتر بیماران تب دار و تنفسی در این شهرستان فعال هستند.

خبرنگاران 3 کلینیک غربالگری بیماری های واگیردار و عفونی در رفسنجان فعال شد

پروین نخعی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ سطح دیتا افزود: در این مراک که شامل کلینیک سلامت، علی ابن ابیطالب(ع) و کریم آباد محقق است تنها بیماران تنفسی و تب دار پذیرفته می شود و هیچگونه تست تشخیص کرونا در هیچ یک از این مراکز انجام نمی شود.

وی ساعت کاری کلینیک های علی ابن ابی طالب را شبانه روزی، کلینیک سلامت را از 16 تا 21 و کلینیک غربالگری کریم آباد محقق هر عصر از ساعت 16 تا 24 و روزهای تعطیل صبح ها 8 تا 13:30 و عصرها 16 تا 24 مطرح کرد.

نخعی افزود: در این کلینیک های غربالگری بیماری های واگیردار، هیچ گونه خدمات دیگری از جمله آزمایش، چکاپ، فرم ارجاع تجدید نسخه انجام نخواهد شد و افرادی که علائم خفیف تب، گلودرد و سرفه دارند نیازی به مراجعه ندارند و با مشاهده این علائم خفیف درمنزل بمانند و مایعات گرم مصرف کند و استراحت کنند.

نخعی اظهار کرد: در این درمانگاه ها تست تشخیص کروناویروس انجام نخواهد شد و تنها بیماران تب دار و تنگی نفس شدید معاینه و در صورت نیاز به درمانگاه تخصصی یا بیمارستان ارجاع داده می شوند.

تا کنون 3 بیمار31، 44 و 74 ساله دارای ویروس کرونا در رفسنجان شناسایی ، بستری و تحت درمان قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 3 کلینیک غربالگری بیماری های واگیردار و عفونی در رفسنجان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 کلینیک غربالگری بیماری های واگیردار و عفونی در رفسنجان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید