خبرنگاران بیمارستان 64 تخت خوابی مراوه تپه دهه فجر افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، گنبدکاووس - خبرنگاران - فرماندار مراوه تپه گفت: بیمارستان 64 تخت خوابی این شهرستان مرزی در شرقی ترین قسمت استان گلستان که با مشارکت دولت و بنیاد علوی احداث شده است در ایام دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران بیمارستان 64 تخت خوابی مراوه تپه دهه فجر افتتاح می گردد

امانگلدی ضمیر روز شنبه به وبلاگ سطح دیتا افزود: ساخت این بیمارستان در سال 95 و با زیربنای 6 هزار و 600 متر مربع زیربنا آغاز شد و اکنون بخش های مختلف آن از جمله اورژانس، درمانگاه، جراحی، زنان و زایمان و اطفال آماده بهره برداری است.

وی افزود: برای عملیات ساختمانی بیمارستان 64 تختخوابی مراوه تپه 800 میلیارد ریال و تا به امروز برای خرید، انتقال و نصب تجهیزات پزشکی آن نیز 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

ضمیر افزود: در ایام الله دهه مبارکه فجر سال جاری پروژه های عمرانی، مالی و اشتغال زا قابل توجهی با مجموع اعتبار سه هزار و 858 میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان مرزی مراوه تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.

وی، مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه های قابل بهره برداری مراوه تپه در دهه فجر سال جاری را 2 هزار و 784 میلیارد ریال با اشتغال زایی برای 725 نفر و اعتبار پیش بینی شده برای طرح هایی که عملیات اجرایی آن در این ایام آغاز می گردد را نیز هزار و 73 میلیارد ریال با ایجاد 34 فرصت شغلی گفت.

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: علاوه بر افتتاح بیمارستان 64 تخت خوابی و بهره برداری از 545 واحد مسکن محرومان، پروژه های دیگری از جمله در بخش گازرسانی به روستاها، اجرای طرح هادی روستایی، مخابرات، آسفالت راه های روستایی و خانه بهداشت در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می گردد.

شهرستان مرزی مراوه تپه افزون بر 65 هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و 108 روستا سکونت دارند.

مراوه تپه که با گستره سه هزار و 60 کیلومتر مربع وسعت پس از گنبدکاووس دومین شهرستان عظیم گلستان و با فاصله تقریبی 240 کیلومتر دورترین شهرستان به مرکز استان به شمار می رود، از طرف شمال به کشور ترکمنستان، از سمت شرق به خراسان شمالی، از قسمت غرب به بخش داشلی برون گنبدکاووس و از سمت جنوب به شهرستان کلاله (جنگل گلستان) منتهی می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمارستان 64 تخت خوابی مراوه تپه دهه فجر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان 64 تخت خوابی مراوه تپه دهه فجر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید