حمایت دولت سعودی از ائتلاف آمریکایی در برابر الحشد الشعبی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، دولت سعودی بدون اشاره به حمله هوایی آمریکا به مواضع الحشد الشعبی، خواهان تحقیق درباره کشته شدن یک پیمانکار ارتش آمریکا در عراق شد.

حمایت دولت سعودی از ائتلاف آمریکایی در برابر الحشد الشعبی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سطح دیتا، کابینه دولت سعودی امروز (سه شنبه) در نشست رسمی خود، با جانبداری تمام و کمال از ائتلاف آمریکایی در عراق، کشته شدن یک پیمانکار ارتش آمریکا را به گروههای حامی ایران نسبت داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، در بیانیه پایانی این جلسه بدون اشاره به حمله هوایی آمریکا به نیروهای رسمی یک کشور عربی، آمده است: مملکت سعودی حملات گروهک های تروریستی حامی ایران علیه نیروهای آمریکایی در عراق که با تروریست های داعش مبارزه می نمایند را محکوم می نماید.

دولت سعودی همچنین مدعی شد که حمله به نیروهای آمریکایی، حاکمیت و ثبات عراق را نقض نموده و مانع مبارزه با تروریسم می گردد!

ریاض همچنین خواهان همکاری میان دولت عراق و ائتلاف آمریکایی برای تحقیق در مورد کشته شدن یک پیمانکار نظامی آمریکایی در عراق و مقابله با ایران شد.

یک مقام مسئول در وزارت خارجه سعودی نیز شب گذشته به خبرگزاری واس گفت که ریاض با نگرانی شدیدی حوادث عراق و حمله به نیروهای آمریکایی در این کشور را دنبال می نماید.

دولت سعودی تا کنون هیچ واکنشی به کشته شدن 28 تن از نیروهای الحشد الشعبی و مجروحیت 50 تن در حمله هوایی یکشنبه شب آمریکا به دو مقر تیپ 45 و 46 الحشد الشعبی واقع در منطقه مرزی القائم ننموده است؛ اما در همان ساعات اولیه دولت بحرین به گرمی از این حمله هوایی استقبال کرد. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "حمایت دولت سعودی از ائتلاف آمریکایی در برابر الحشد الشعبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت دولت سعودی از ائتلاف آمریکایی در برابر الحشد الشعبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید