برگزیده جایزه مصطفی(ص): بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی در کشورهای اسلامی

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، برگزیده جایزه مصطفی(ص) گفت: اکنون بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی به هم رسیده اند و در کشورهای اسلامی قدرت نمایی می نمایند اما آنچه مهم است، این است که این کارها جزیره ای نمانند و حمایت ها ادامه دار باشند.

برگزیده جایزه مصطفی(ص): بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی در کشورهای اسلامی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سطح دیتا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی جایزه مصطفی(ص)، محمد عبدالاحد برگزیده جایزه مصطفی(ص) از کشورهای اسلامی در سومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) گفت: پروردگار را شاکرم که این توفیق را به من داد تا در راستای بهبود بیماری صعب العلاج سرطان، گامی کوچک بردارم و چه از نظر فرامین دینی و چه ندای وجدان برای خود، هیچ عرصه ای را مهم تر از حوزه بهبود سلامتی بشر ندیدم.

وی اضافه کرد: من مجبور شدم چندین سال به دنبال یادگیری پاتولوژی و امثال آن بروم تا به نتیجه دست یابم و آنچه از مقالات معتبری که نوشته ایم مهم تر است، ایجاد این امکان بود که مارجین های آلوده بیش از 20 تن از بانوان کشور در سرطان سینه در مرحله تحقیقاتی شناسایی گردد که این امکان پیش از این وجود نداشت.

عبدالاحد با بیان اینکه شاید قرن ها، بسیاری از پیشرفت ها برای ما یک آرزو بود، گفت: اما اکنون زیرساخت های آن در کشور فراهم شده و می توان گفت کار نشدنی وجود ندارد.

اکنون بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی به هم رسیده اند و در کشورهای اسلامی قدرت نمایی می نمایند اما آنچه مهم است، این است که این کارها جزیره ای نمانند و حمایت ها ادامه دار باشند.

برگزیده جایزه مصطفی(ص) از کشورهای اسلامی در بخش بعدی سخنان خود اعلام کرد: من از چند روز پس از ازدواج درگیر کار علمی بودم و همسرم صبوری کرد تا رشد و پیشرفتم محقق گردد. همچنین پدرم شجاعت و آزاداندیشی را با کردار خود آموخت که از او هم تشکر و قدردانی می کنم؛ ضمن اینکه به مادرم و دعای او بسیار مدیونم و دست او را می بوسم.

وی تاکید نمود: می دانم که ابتدای راه هستم و بزرگترین دشمنم نفس من است؛ پس اجازه دهید خیلی به خاطر این جایزه به خود تبریک نگویم و به خود یادآوری کنم هنوز کارهای زیادی مانده که باید آنها را در فرصتی که باقی مانده به انجام برسانم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برگزیده جایزه مصطفی(ص): بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی در کشورهای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیده جایزه مصطفی(ص): بلوغ مهندسی برق و پزشکی جراحی در کشورهای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید