امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می گردد

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، امروز (17 خرداد ماه) قرعه کشی نوبت دهی مرحله دوم فروش خودرو با حضور دستگاه های نظارتی انجام می گردد.

امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می گردد

به گزارش باشگاه وبلاگ سطح دیتا، در مرحله دوم سامانه یکپارچه که از 20 تا 29 اردیبهشت ماه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن در همین حساب وکالتی اقدام نموده بودند، به انتها رسید و افراد ثبت نام کننده در فهرست نوبت دهی قرار گرفتند.

طی این مدت مشتریان حائز شرایط که در موعد مقرر حساب وکالتی تعریف و وجه مورنظر را مسدود نموده بودند و طبیعتا بانک ها اسامی آن ها را در اختیار سامانه قرار داده بودند، برای ثبت پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود از میان 23 محصول عرضه شده به وسیله چهار شرکت سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه ای (مصوب شورای رقابت)، اقدام کردند؛ پس از آن، پایش اطلاعات ثبت نام کنندگان که در فهرست نوبت دهی قرار گرفته بودند، شروع و طی هفته جاری تکمیل شد.

از فردا تا روز آدینه (19 خرداد ماه)، پایش های بعدی انجام و سپس فهرست نوبت دهی در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت تا بر اساس برنامه فراوری، 24 خرداد ماه زمان تخصیص نهایی و در نهایت فهرست اولویت مشتریان و نوبت تحویل خودرو ها تعیین گردد.

منبع: فرارو

به "امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید