افتتاح نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری

به گزارش وبلاگ سطح دیتا، نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان جنوبی از 16 مهر شروع شده و تا 21 مهر ادامه دارد.

افتتاح نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک و شروع هفته ملی کودک، نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان متشکل از 400 اثر هنری در بیرجند بر پا شده است.

او اضافه نمود: این نمایشگاه شامل هنر های دستی، دست سازه های چوبی و سفالی و سرامیکی و عروسک های بومی و محلی دست ساز است و در محل مرکز شماره یک و فراگیر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بیرجند واقع در شهدای 6 این شهر افتتاح شده است و تا 21 مهر پذیرای عموم مردم است.

حمیدی بیان نمود: هدف از برپایی این نمایشگاه تحقق شعار سال و تشویق بچه ها و نوجوانان به کار آفرینی و اشتغال و آشنایی با مشاغل هنری مختلف، تقویت اعتماد به نفس، خودباوری و مهارت فردی در بچه ها و نوجوانان و بعلاوه ایجاد ارتباط میان فراوری کننده و مصرف کننده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: هفته ملی کودک و نوجوان (16 لغایت 22 مهرماه) فرصت مغتنمی برای هم افزایی بیشتر دستگاه های فرهنگی به منظور توجه به احتیاج ها و ویژگی های بچه ها و دوران کودکی با هدف برنامه ریزی بهتر برای برطرف این احتیاج ها و آشنایی افراد جامعه با روحیات و حال و هوای بچه ها و دوران کودکی است.

وبلاگ سطح دیتا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه آثار هنری اعضا و مربیان کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید